• Wat zijn stories?
    Stories zijn verhalen die je voortaan op Quizlet kunt schrijven. De afgelopen tijd zijn er al steeds meer quizzen ontworpen in een verhalende stijl en zonder vragen. Deze quizzen kunnen voortaan gewoon als verhaal geschreven worden.

    Hoe zijn stories opgebouwd?
    Stories zijn opgebouwd uit hoofdstukken (chapters). Je kunt als je aan je story werkt nieuwe hoofdstukken toevoegen en aanpassen.

    Kan ik mijn series omzetten naar stories?
    Ja, daar is een aparte pagina voor gemaakt. Je quizzen uit de serie worden dan omgezet naar chapters in een story. Alle comments worden vervolgens meegenomen naar de nieuwe chapters. Ook favorieten en abo's worden overgezet.

    Wat gebeurt er met het bestaande serie-systeem?
    Dat moeten we nog even bekijken. Als er veel behoefte bestaat om zowel series als stories te kunnen maken, dan zullen de series wel blijven. Anders wordt het serie-gedeelte langzaam afgebouwd.

    Is het verplicht om over te stappen op stories?
    Series blijven voorlopig nog wel bestaan. We willen in de toekomst wel de stories en quizzen echt gescheiden hebben.

    Er is iets misgegaan tijdens het overzetten van een serie naar een story. Wat nu?
    Geen paniek! Op http://www.quizlet.nl/stories/convert.php staat een link om door te kunnen gaan waar je gebleven bent.

    Wat gaat er nu gebeuren met FanFic.nl
    Die site blijft gewoon bestaan. Het verschil is dat de verhalen hier overal over kunnen gaan. Op fanfic.nl is het de bedoeling dat je fanfiction schrijft (verhalen gebaseerd op dingen waar je fan van bent).

    Hoe zet ik een plaatje in mijn story?
    Dit kan alleen in de inleiding van chapters. Zet hiervoor het adres van het plaatje tussen

    . Er wordt nog gewerkt aan een upload mogelijkheid of dat je foto's uit je fotoboek kunt gebruiken.

    Wat moet er nog geprogrammeerd worden voor de stories?
    - Stories op profiel tonen
    - Stories op voorpagina
    - Tag systeem
    - Stories en chapters handmatig activeren
    - Stories en chapters kunnen verwijderen
    - Foto's toe kunnen voegen
    - Full screen edit pagina
    - Zoeken naar stories

    Er werkt iets niet of ik heb een andere vraag
    Dan kun je dat in dit topic melden.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 17:28 ]


    Dit is mijn signature...

    Prodigy schreef:
    Ik vind het een goed idee, maar wat gaat er nu gebeuren met FanFic... ?

    Die site blijft gewoon bestaan. Het verschil is dat de verhalen hier overal over kunnen gaan. Op fanfic.nl is het de bedoeling dat je fanfiction schrijft (verhalen gebaseerd op dingen waar je fan van bent).


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Stel dat je nu een serie hebt die bestaat uit quizzen die in verhaal vorm geschreven is.

    Dan ga je naar 'Mijn Stories' en klik je op 'Serie - > Story'.

    Vervolgens geef je aan welke serie je om wilt zetten en controleer je de gegevens.

    Ten slotte kun je de quizzen uit die serie omzetten naar chapters die in je nieuwe story komen te staan.

    Alle reacties die geplaatst zijn worden dan ook over gezet en ook de abo's en favorieten.

    Uiteindelijk hou je dus een story met chapters over en ben je een serie met quizzen armer :-)

    tnx!
    x

    Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiice!
    Thank youu (flower)


    I recycle my thoughts.

    Rutger schreef:
    (...)
    Die site blijft gewoon bestaan. Het verschil is dat de verhalen hier overal over kunnen gaan. Op fanfic.nl is het de bedoeling dat je fanfiction schrijft (verhalen gebaseerd op dingen waar je fan van bent).

    Oké. ^^
    Al denk ik wel dat FanFic nu nog onderbevolkter gaat zijn. :'D

    een probleempje... als ik op mijn stories klik krijg ik er te staan : 'Nog geen toegang' ofzoiets....

    DanceGirl14 schreef:
    een probleempje... als ik op mijn stories klik krijg ik er te staan : 'Nog geen toegang' ofzoiets....

    Opgelost (Y)


    Dit is mijn signature...

    Wacht, als ik het goed snap is het dus zo: Als je een serie hebt zónder vragen, ook al zitten er beroemdheden in, horen ze eigenlijk bij stories?

    Conspiracy schreef:
    Wacht, als ik het goed snap is het dus zo: Als je een serie hebt zónder vragen, ook al zitten er beroemdheden in, horen ze eigenlijk bij stories?

    Dat is correct :)


    Dit is mijn signature...

    VRAAGJE!

    ik heb net perongeluk kruisje geklikt bij stories en nou kan ik de andere delen van mijn series niet meer omzetten ?? watt nuuuu o.o


    We can only learn to love by loving.

    Ik ga lang bezig zijn met ze allemaal over te zetten. Heb meer dan 500 delen > <
    :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Wat is de bedoeling van de inleiding bij de Chapters? Komt dat er bij elk chapter bij te staan?

    Leuk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    KensVAGINA schreef:
    VRAAGJE!

    ik heb net perongeluk kruisje geklikt bij stories en nou kan ik de andere delen van mijn series niet meer omzetten ?? watt nuuuu o.o

    Geen paniek :)

    Ik zal even een link programmeren zodat je weer verder kunt gaan waar je gebleven bent...


    Dit is mijn signature...

    HappyKiss schreef:
    Leuk.

    Het enthousiasme spat ervan af.


    I recycle my thoughts.

    Sexy :Y)


    Only losers can act the way you do