• Wat zijn stories?
    Stories zijn verhalen die je voortaan op Quizlet kunt schrijven. De afgelopen tijd zijn er al steeds meer quizzen ontworpen in een verhalende stijl en zonder vragen. Deze quizzen kunnen voortaan gewoon als verhaal geschreven worden.

    Hoe zijn stories opgebouwd?
    Stories zijn opgebouwd uit hoofdstukken (chapters). Je kunt als je aan je story werkt nieuwe hoofdstukken toevoegen en aanpassen.

    Kan ik mijn series omzetten naar stories?
    Ja, daar is een aparte pagina voor gemaakt. Je quizzen uit de serie worden dan omgezet naar chapters in een story. Alle comments worden vervolgens meegenomen naar de nieuwe chapters. Ook favorieten en abo's worden overgezet.

    Wat gebeurt er met het bestaande serie-systeem?
    Dat moeten we nog even bekijken. Als er veel behoefte bestaat om zowel series als stories te kunnen maken, dan zullen de series wel blijven. Anders wordt het serie-gedeelte langzaam afgebouwd.

    Is het verplicht om over te stappen op stories?
    Series blijven voorlopig nog wel bestaan. We willen in de toekomst wel de stories en quizzen echt gescheiden hebben.

    Er is iets misgegaan tijdens het overzetten van een serie naar een story. Wat nu?
    Geen paniek! Op http://www.quizlet.nl/stories/convert.php staat een link om door te kunnen gaan waar je gebleven bent.

    Wat gaat er nu gebeuren met FanFic.nl
    Die site blijft gewoon bestaan. Het verschil is dat de verhalen hier overal over kunnen gaan. Op fanfic.nl is het de bedoeling dat je fanfiction schrijft (verhalen gebaseerd op dingen waar je fan van bent).

    Hoe zet ik een plaatje in mijn story?
    Dit kan alleen in de inleiding van chapters. Zet hiervoor het adres van het plaatje tussen

    . Er wordt nog gewerkt aan een upload mogelijkheid of dat je foto's uit je fotoboek kunt gebruiken.

    Wat moet er nog geprogrammeerd worden voor de stories?
    - Stories op profiel tonen
    - Stories op voorpagina
    - Tag systeem
    - Stories en chapters handmatig activeren
    - Stories en chapters kunnen verwijderen
    - Foto's toe kunnen voegen
    - Full screen edit pagina
    - Zoeken naar stories

    Er werkt iets niet of ik heb een andere vraag
    Dan kun je dat in dit topic melden.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2009 - 17:28 ]


    Dit is mijn signature...

    Rutger, ik was net mijn serie aan het omzetten naar die stories, valt mijn internet uit dus open ik dat weer, kan ik dat niet verder omzetten. En staat de rest van die serie die nog niet omgezet waren gewoon los bij de series.


    Some people make the world special just by being in it

    Question!
    Hoe zie je dan welke stories iemand al ontworpen heeft? Want dat staat nogn ergens, I think

    DanceGirl14 schreef:
    en nog eentje..hoe voeg je een nieuw deel zegmaar aan je storie toe?
    x

    Als je naar Mijn Stories gaat en dan naar aanpassen.

    Ik zal er wel een link bijzetten zodat je direct hoofdstukken toe kunt voegen (Y)


    Dit is mijn signature...

    weareTORRES schreef:
    Rutger, ik was net mijn serie aan het omzetten naar die stories, valt mijn internet uit dus open ik dat weer, kan ik dat niet verder omzetten. En staat de rest van die serie die nog niet omgezet waren gewoon los bij de series.

    Ik heb de link gevonden, dankje!


    Some people make the world special just by being in it

    Rutger schreef:
    (...)
    Als je naar Mijn Stories gaat en dan naar aanpassen.

    Ik zal er wel een link bijzetten zodat je direct hoofdstukken toe kunt voegen (Y)

    nog een keer danke schon [met umlaut], ohja..ook nog bedankt voor mijn andere vraag van iets eerder (A)
    x

    weareTORRES schreef:
    Rutger, ik was net mijn serie aan het omzetten naar die stories, valt mijn internet uit dus open ik dat weer, kan ik dat niet verder omzetten. En staat de rest van die serie die nog niet omgezet waren gewoon los bij de series.

    Op http://www.quizlet.nl/stories/convert.php staat nu als een goed is een link om verder te gaan waar je gebleven bent (Y)


    Dit is mijn signature...

    Conspiracy schreef:
    Question!
    Hoe zie je dan welke stories iemand al ontworpen heeft? Want dat staat nogn ergens, I think

    Komt eraan (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    (...)
    Komt eraan (Y)


    Oké, thank you ^^

    Ik heb medelijde met Rutger, hij krijgt zoveel vragen terwijl hij nog druk bezig is :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik wil echt niet dat de series weggaan
    :Y)

    kunnen jullie niet gewoon de series houden?
    Voor sommige is het namelijk lastig met dat omzetten enzo, en staan er vragen bij. (A)
    Series zijn koel(H)

    ik snap niet, ik zette zo'n ding om in een story (': maar die quiz staat er niet bij? of komt dat omdat er nog maar een inzit?


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    nog een vraag (wat vraag ik veel zeg)

    kan je ook van een storie een serie maken?
    x

    Haha ik zat laatst te denken aan 'Episodes' voor je serie, maar dit lijkt er erg hard op _O_


    a figment of your imagination

    Antwoord op mijn vraag!
    Finally! xD
    Thnx
    Coowl^^


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3