• De stelling van vandaag luidt:
    Het huidige (extreemdunne) schoonheidsideaal moet veranderd worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    mee eens.
    dat is beter voor de gezondheid van de modellen en voor het zelfvertrouwen van de niet zo slanke mensen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Totaal mee eens.
    Zo dun is toch niet normaal? En bijna iedereen wilt zo dun worden! En wat dikkere mensen zijn dan plots 'niet mooi' Iedereen is toch mooi. Is het niet van buiten dan is het wel van binnen!:Y)


    [/mijn mening.]
    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    BrokenQueen schreef:
    Totaal mee eens.
    Zo dun is toch niet normaal? En bijna iedereen wilt zo dun worden! En wat dikkere mensen zijn dan plots 'niet mooi' Iedereen is toch mooi. Is het niet van buiten dan is het wel van binnen!:Y)


    [/mijn mening.]
    xX

    beter iets meer rondingen dan zo'n magere plank met geen figuur. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    beter iets meer rondingen dan zo'n magere plank met geen figuur. :Y)


    Daar ben ik het mee eens:Y)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ben het eens met de users boven me ^^.


    x


    Scream for mercy!

    Weetje, ik denk dat dat al een beetje uit de wereld is, tegenwoordig worden vrouwelijke rondingen veel meer gewaardeerd.
    Het hoeft niet helemaal veranderd te worden, want er zijn genoeg meisjes zo dun en ze kunnen er niets aan veranderen. Het moet alleen meer recht getrokken worden.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Weetje, ik denk dat dat al een beetje uit de wereld is, tegenwoordig worden vrouwelijke rondingen veel meer gewaardeerd.
    Het hoeft niet helemaal veranderd te worden, want er zijn genoeg meisjes zo dun en ze kunnen er niets aan veranderen. Het moet alleen meer recht getrokken worden.

    inderdaad :Y)


    Music is my fxcking drug. ♫

    Mee eens (:


    -

    Mee eens.
    Maar het wordt wel steeds minder, vind ik.


    -

    Absoluut! Ik weet uit eigen ervaring dat meiden zichzelf met modellen gaan vergelijken, dus ik zeg; alleen nog maar volslanke modellen& afschaffen van de photoshop!


    I want my bloody cheese now!^^

    Mee eens. x3

    Mee eens.

    Ik bedoel, er zijn nou gewoon meiden die zich uithongeren om er zo uit te zien. Deze meiden lopen ziektes/stoornissen op. Niet bepaald gezond dus.

    Daarnaast hou ik ook niet zo van levende skeletten.


    Don't blame the others for the mistakes you made...

    Mee eens


    Mensen moeten goed in hun vel zitten en zich niet alleen daarvoor uithongeren ze kunnen stoornissen en ziektes krijgen en misschien wel echter!


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    Eens.

    Je bent wie je bent.. Je moet je niet laten uithongeren voor een wedstrijd. Dat is niet nodig. Als je jezelf blijft doe je al gek genoeg.
    Bovendien, beter een maatje meer dan harstikke dun.


    -