• De stelling van vandaag luidt:
    Het huidige (extreemdunne) schoonheidsideaal moet veranderd worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    gebeurd toch niet.

    mee eens.. de meeste supermodellen zijn broodmager. meestal hongeren ze zichzelf uit.. dat is een erg slecht voorbeeld voor de andere mensen.


    Hated by many, confronted by none!

    Mee eens!


    You're a star in heaven.

    Agree with that
    :Y)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Eens.


    hoi, jij bent leuk.

    BrokenQueen schreef:
    Totaal mee eens.
    Zo dun is toch niet normaal? En bijna iedereen wilt zo dun worden! En wat dikkere mensen zijn dan plots 'niet mooi' Iedereen is toch mooi. Is het niet van buiten dan is het wel van binnen!:Y)


    [/mijn mening.]
    xX


    En de mijne ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik ben blijkbaar de enigste die het niet eens is.. Extreemdunne mensen: oké, maar slanke? nee, al mag er wel vaker iemand met een maatje meer op de cover komen.


    -

    Mee eens, alhoewel wat stevigere mensen wel meer gewaardeerd worden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik denk dat het huidige (extreemdunne) schoonheidsideaal aan het veranderen is ! :Y)

    (Jessica Simpson, Beyoncé, Beth Ditto,... misschien zelfs Susan Boyle ;D)


    /

    Aj totalie agrie.
    Jaja, ik ben zelf niet één van de magerste en daar ga je ons, corpulentere mensen, toch wel mee kwetsen [bij sommigen, niet bij alle] want dan hebben sommigen zo iets van : 'Waarom kan ik niet zo mager zijn? Waarom kan ik dat niet dragen en hun wel -afslanken-' Slécht voor de gezodnheid, dudes. Het is bewezen dat corpulentere mensen langer leven dan (extreem)dunne mensen ^^ Enneeuh, je leeft maar één keer dus waarom er niet van genieten hóé jijzelf bent en niet hoe iemand anders is :Y)

    Zoiezo mee eens!
    Ik betrap mezelf er al zoveel op dat ik me niet moet vergelijken met dat lopend hoopje beenderen :S Echt waar, ik durf amper nog naar reclame of clips enzo te zien :|


    007

    mee eens


    Love is the movement <3

    Mee eens.


    Tanya is de beste.

    helemaal mee eens want dat is veel gezonder voor modelen en ik vind dat ook veel mooier xD


    Bill is lekker.

    Ja, maar ik denk niet dat het gaat veranderen.


    A. ikmisje.