• Zojuist zat ik te zoeken voor een verhaal binnen het Harry Potter fandom, ik zocht op Hogwarts en als genre fanfiction. Als eerste optie krijg ik dit:


    Dat is één link! Na het openen van de story, blijkt de titel 'Een Dreuzel op Hogwarts' te zijn. Dat staat enkel dikgedrukt aan het einde onder de foto.
    Ik was het al eens eerder tegengekomen, maar dat was volgens mij hetzelfde verhaal en ik dacht toen dat het gewoon aan mijn laptop lag. Inmiddels vraag ik me echt af waar het door komt. Ben ik de enige die hier last van heeft?

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:42 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Whuat? :'D
    Ik heb er geen last van, al heb ik nog niet echt op HP-fanfictions gezocht ;/


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Whuat? :'D
    Ik heb er geen last van, al heb ik nog niet echt op HP-fanfictions gezocht ;/

    Ik doe het dagelijks voor een story van mij, dus ik zal dat wel wat vaker tegenkomen :'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik krijg hetzelfde als ik erop zoek, weird.


    Your make-up is terrible

    Ik heb het met mijn eigen story The contract.
    Ik denk ook dat ik weet hoe het kan. Mijn foto heb ik namelijk anders aan de inleiding toegevoegd...
    Het is me nooit opgevallen trouwens dat de titel er niet boven stond.


    'Nobody said it was easy

    Ik zie het probleem al. De user in kwestie maakt gebruik van html-codes in diens beschrijving.
    Ik zal het zo eens proberen te fixen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik zie het probleem al. De user in kwestie maakt gebruik van html-codes in diens beschrijving.
    Ik zal het zo eens proberen te fixen. =)

    Aah, oké, dank je wel (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Scandal schreef:
    Ik zie het probleem al. De user in kwestie maakt gebruik van html-codes in diens beschrijving.
    Ik zal het zo eens proberen te fixen. =)

    Dat heb ik inderdaad ook gedaan (denk ik dan want ik heb er totaal geen verstand van verder)
    De 'cover' kreeg ik op deze manier mooier en groter in mijn inleiding

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:58 ]


    'Nobody said it was easy

    NVM

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:57 ]


    'Nobody said it was easy

    Bij deze is het opgelost nu ik het opnieuw probeer. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Amiable schreef:
    (...)
    Dat heb ik inderdaad ook gedaan (denk ik dan want ik heb er totaal geen verstand van verder)

    Bij welke story? Dan help ik even?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Hehe, das mijn cover :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Scandal schreef:
    (...)
    Bij welke story? Dan help ik even?

    The contract


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    (...)
    The contract

    Aangepast. Nu is de foto ook zichtbaar nadat je die hebt aangeklikt. Voorheen werd je enkel naar de inlogsite van Tinypic geleid. =)
    Als je ooit nog eens vragen hebt rond codes, raad ik je aan om het te vragen aan een online mod of even een topic te maken. Iedereen staat klaar om je te helpen met de ubb-codes. ^^
    En vergeet niet: Het is niet toegestaan om HTML-codes te gebruiken op Quizlet.nl. Dit ontregelt de site. =)

    Dan gok ik dat dit topic op slot kan.
    Bedankt voor dit op te merken! ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury