• De stelling van vandaag luidt:
    Het huidige (extreemdunne) schoonheidsideaal moet veranderd worden.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    helemaal mee eens


    One Day you'll remember me...

    uhu. (':


    None but ourselves can free our minds.

    BrokenQueen schreef:
    Totaal mee eens.
    Zo dun is toch niet normaal? En bijna iedereen wilt zo dun worden! En wat dikkere mensen zijn dan plots 'niet mooi' Iedereen is toch mooi. Is het niet van buiten dan is het wel van binnen!:Y)


    [/mijn mening.]
    xX


    onze mening (baby)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mee eens..
    Aan de andere kant, als je gewoon heel mager bent uit jezelf begint meteen iedereen te kakken dat je anorexia hebt...
    Ik ben heel mager, en ik kan er ook niks aan doen, en ik krijg altijd zo van die overdreven reacties van "Wow jij bent mager!! Hebt gij anorexia ofzo!? Als ik u was zou ik eens wat meer eten!". Dat komt even hard aan als gepest worden omdat je dik bent.
    nouja, kwou ut effe kwijt xD :D
    Xx..


    And the wheels just keep on spinnin'

    Mee eens.

    Dikke mensen hoeven niet meteen lelijk te zijn.
    Ook kan het kinderen uitlokken tot Anorexia.

    Iedereen is gewoon mooi hoe hij/zij is. Niemand bepaalt wat het schoonheids ideaal is, want dat is toch voor iedereen verschillend.
    Of heb ik dat nou?=X


    everything, in time

    Mee eens en toch niet.

    Er zijn al te veel meisjes dat dat voorbeeld opvolgen maar rondingen zijn nu toch in?


    Let's do this poo

    Ik ben er ergens niet mee eens, je kunt moeilijk tegen die modellen zeggen dat ze weer rondingen etc krijgen. De modellen die anorexia hebben komen daar niet snel van af, sommige nooit.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    BillSTAR schreef:
    Mee eens en toch niet.

    Er zijn al te veel meisjes dat dat voorbeeld opvolgen maar rondingen zijn nu toch in?

    Idd, en tegenwoordig liefst zo groot mogelijk ;P


    Niet geschoten is altijd mis..

    ben ik het eigenlijk wel mee eens. :'D


    AAP

    Ik vind rondingen sowieso mooier, dus eens :Y)
    Die anorexiamodellen zijn echt gewoon eng!


    If you want me to listen, whisper...

    Mee eens (met originaliteit gaat het bij mij niet zo goed x] )

    BTW dit doet me aan een tekenfilm denken.
    Een vrouw wilde graag dun zijn, omdat het 'in' was. Toen ze dat eenmaal was, was het 'uit', dus moest ze weer dik worden.

    Maar what ever. Er blijven toch mensen die dun mooier vinden dan dik ookal is dun zijn geen trend meer.

    Mee eens. Zo dun maakt je gewoon lelijk.

    mee eens


    We are bitches don't look at the mirror

    BrokenQueen schreef:
    Totaal mee eens.
    Zo dun is toch niet normaal? En bijna iedereen wilt zo dun worden! En wat dikkere mensen zijn dan plots 'niet mooi' Iedereen is toch mooi. Is het niet van buiten dan is het wel van binnen!:Y)


    [/mijn mening.]
    xX

    is toch al verbeterd..
    modellen die lichter zijn dan 50/55 kilo nemen ze niet meer aan??
    ofzoiets was het ^^

    want dat is voortaan verboden op de catwalk, dat las ik laatst en is me trouwens ook un x verteld maar weet ut niet meer zeker ;)