• Is het niet handig, dat als je een foto upload je er een soort van antiklik op kan zetten? -> dat als je er met je rechtermuis op klikt, er niets gebeurd..dat je dus geen foto's kan 'stelen' van anderen?

    Voor/tegen?

    edit.
    niet iedereen kan printscrenen, zoals sommige mensen met een laptop.
    En ik bedoel het op foto's die van jezelf zijn. Foto's van internet, vind ze dan zelf op internet.


    -

    Het zal er wel minder van worden, want lang niet iedereen heeft de Print Screen uitgevonden. 8D
    xoxo.


    ok

    Nutteloos.
    En als je je SCENE en EMO plaatjes voor jezelf wilt houden, dan zet je ze toch lekker niet hier op?!


    The economy is suffering, let it DIE!

    Tegen.

    Als het foto's zijn die je van google hebt heeft iedereen het recht om ze op te slaan. Als het foto's zijn van jou zelf snap ik niet waarom iemand die hebben moet. :]

    x


    Scream for mercy!

    Tsja.. aan de ene kant vind ik het wel een beetje krom redeneren aangezien veel foto's hier van google afkomen en wij ze dus ook gegapt hebben.
    Neem ik aan tenminste. Tell me if I'm wrong want m'n hoofd is niet helemaal helder..


    No growth of the heart is ever a waste

    Attached schreef:
    Het zal er wel minder van worden, want lang niet iedereen heeft de Print Screen uitgevonden. 8D
    xoxo.

    Maar voor de rest, kinda useless.


    ok

    Technisch gezien is het niet mogelijk om foto's te beschermen. Het feit dat andere mensen ze kunnen zien, betekent namelijk al dat die foto zich op dat moment op de computer van die persoon bevindt.

    Je kunt dus wel allerlei foefjes instellen zoals de rechtermuisknop disablen, maar daar los je echt niets mee op.

    De enige manier om je foto's te beschermen is je naam erop te zetten of ze gewoon niet op internet te zetten.


    Dit is mijn signature...

    Ik kan wel printscrenen. Wij hebben thuis 7 laptops en we kunnen op alle printscrenen (krul)


    I recycle my thoughts.

    Het heeft niet veel zin, er is altijd wel een manier. En je kunt ook gewoon een foto van iemand van hyves pikken ofzo. (:


    -

    SecondBeva schreef:
    Ik kan wel printscrenen. Wij hebben thuis 7 laptops en we kunnen op alle printscrenen (krul)


    Ik kan het nieteens op een gewone computer. :X


    -