• Ik wil even tegen iedereen zeggen dat How to save a life? in story-vorm staat & er een nieuw deel is ^_^ En aangezien ik geen zin had om het tegen 44 mensen apart te zeggen & de abbo's die jullie hebben dus niet meer werken denk ik, omdat het geen serie meer is, zeg ik het hier even. Ik plaats zo even de link =) Als je niet meer weet welke dat was, hier nog een samenvatting:

    Het jaar 2025 - de zomervakantie is voorbij, wat betekent dat Lily Loena Potter voor de zevende keer op rij terugkeert naar Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. Net als alle andere leerlingen aan de toveracademie denkt ze weer een doodgewoon studiejaar tegemoet te treden, waardoor ze dan ook nietsvermoedend (vergezeld door haar neef Hugo Wemel) met de Zweinsteinexpress op pad gaat. Maar wat als de gehele toverwereld bedreigd wordt door een groep machtswellustende vampieren - de 'Volturi's' genaamd? En wat hebben die zes vreemde en uiterst excentrieke leerlingen hier precies mee te maken? Vijf van hen horen zo te merken allemaal bij elkaar, de 'Cullens', maar wie is eigenlijk die zesde jongen die wel heel erg buiten de boot valt?

    Dat was het xd


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    De link ^_^

    http://www.quizlet.nl/stories/55/how-to-save-a-life-hptwiligt-saga/


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    De abo's zijn als het goed is meegenomen toen je het in story veranderde. Dat hoort in ieder geval wel Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SamSacred schreef:
    De abo's zijn als het goed is meegenomen toen je het in story veranderde. Dat hoort in ieder geval wel Ö


    Ah, oké. Maar het was nog maar een deel & dat was een proloog met verschillende uitkomsten en die heb ik niet veranderd. Want heb maar gewoon gelijk het eerste echte deel in story gedaan, dus vandaar. Maar anders moet ik hem maar omzetten met alle uitkomsten & de vragen erbij xd Ik weet niet of ie dan raar gaat doen xd


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    owh ok :Y) Ik ga hem denk ik ook maar ff lezen Ö


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    SamSacred schreef:
    owh ok :Y) Ik ga hem denk ik ook maar ff lezen Ö


    Gheghe, ik probeer het gewoon even xd Let's start with it xd En thnx =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    BTW, voor de mensen die erin geïnteresseerd zijn, ik heb er zelf ook een trailer bij gemaakt. Hij staat op YouTube. Hier is de link:

    http://www.youtube.com/watch?v=Do25nkP4CIs


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle