• Over mij
    Naam: Jip
    Leeftijd: Ik ben geboren op 25-11-1998, reken het zelf maar uit.
    Woonplaats: Ergens in de streek West-Friesland
    Iets over mezelf: Vanaf het moment dat mijn vader er zeker van was dat ik hem kon horen (en stiekem ook daarvoor, al zal hij dat nooit toegeven), las hij mij verhaaltjes voor. Toen ik twee was, had ik daar echter genoeg van en besloot ik mijn Nijntje-boekjes zelf voor te lezen. Ik kende ze allemaal uit mijn hoofd, dus we zijn er nog steeds niet over uit of ik ze uit mijn hoofd opdroeg en toevallig op het juiste moment de bladzijdes omsloeg, of dat ik werkelijk op mijn tweede al korte verhaaltjes kon lezen. Lezen zat er in ieder geval al vroeg in. Mijn drang om te schrijven kwam pas een hele tijd later; toen ik Quizlet ontdekte begon ik ermee te experimenteren, iets wat zich snel ontwikkelde tot een hobby.


    Mijn stories:

    Fanfics

    Beëindigd
    Fireflies
    Het laatste schooljaar breekt aan voor de Marauders. Alles lijkt in eerste instantie te gaan zoals in alle andere jaren, maar wanneer de jongens contact krijgen met drie Ravenklauwen, verandert alles.
    Waarschuwingen: slash, dood van personage(s), poging(en) tot moord
    Fandom: Harry Potter


    It's short for Harriet
    Ergens had John altijd al geweten dat alcohol op een dag het leven van zijn zus zou ruïneren.
    Waarschuwingen: (milde) femslash, drank, ruzie, dood van personage(s)
    Fandom: BBC Sherlock


    Non-fanfiction

    Lopend
    De man met het verenmasker
    Als Rachel te horen krijgt dat haar moeder haar naar een kindertherapeute wilt sturen, heeft ze nog geen idee hoe erg die keuze haar leven zou veranderen.
    Waarschuwingen: poging(en) tot moord, dood van personage(s), psychische manipulatie

    Beëindigd

    The Hunt
    Uit angst voor het onbekende, besluit de burgemeester van het dorpje Kilan een groep mannen de bergen in te sturen om een Engel te zoeken. Brandon komt in één van deze groepen terecht, maar de reis verloopt niet zo soepeltjes als gehoopt.
    Waarschuwingen: vrij slecht opgebouwde verhaallijn, fantasy, dood van personage(s)

    Stand Alones

    Inspiration & Creation
    Hier staan al mijn Stand-Alones. Het zijn zowel OP-verhalen als fanficties van verschillende fandoms.
    Waarschuwingen: geen waarschuwingen van toepassing

    Quaffles & Freckles
    Al mijn Perciververhalen (waaronder The Medical Diary, Freckles, Quidditch en The Housewarming) zijn hier samen, aangezien ik anders gek zou worden van alle Perciver in mijn lijst met stories.
    Waarschuwingen: slash
    Fandom: Harry Potter


    Gedichten
    De egel die wou vliegen
    Pesten (geschreven voor wedstrijd)
    Mishandeling (geschreven voor wedstrijd)
    Gijzelaar (geschreven voor wedstrijd)

    Nou, dit was het weer. Neem gerust een kijkje, als je dat wilt. (:

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 15:17 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jou verhaal is leuk. :Y)
    En ik ga nu dat gedicht lezen, want alleen de titel maakte me al aan het lachen. (:
    En ik heb een trend gezet, opeens maakt iedereen die ik ken ID's aan, haha. :'D

    [ bericht aangepast op 13 april 2011 - 20:05 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fireflies is echt een superverhaal ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    xVanilla schreef:
    Fireflies is echt een superverhaal ^^

    Haha, dank je wel :'D Het is ergens best een compliment om te horen dat men het verhaal nu nog kent, ondanks het feit dat hij al een hele poos geleden afgerond is. x)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2012 - 16:32 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    omfg ja Fireflies was geweldig!! <3
    wanneer ga je nou EINDELJK verder aan Captured Snitches????
    Die was ook leuk!!


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    ChetUbetcha schreef:
    omfg ja Fireflies was geweldig!! <3
    wanneer ga je nou EINDELJK verder aan Captured Snitches????
    Die was ook leuk!!

    Helaas moet ik eerlijk toegeven dat het nog wel even zal duren voordat ik weer zal beginnen met Captured Snitches. Eigenlijk is het waarschijnlijker dat ik het ooit opnieuw zal schrijven dan dat ik verder zal gaan met wat ik nu heb. Wel kan ik je beloven dat ik dit verhaal ooit af ga maken, of dat nou met een ander begin of met dit begin is. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haha, ik zie dit opeens steeds weer bij mijn topics verschijnen. En ik merk nu ook dat ik een vreselijke spelfout heb gemaakt in mijn vorige reactie (jouw verhaal, niet jou verhaal, Merlin (cat)), maar aangezien hij al zo'n anderhalf jaar oud is, is hij bijna te antiek om hem nog aan te mogen passen.


    Hoe dan ook, met al die nieuwe reacties lijkt het me passend dat ik ook even mijn steentje bijdraag. Alleen niet over Fireflies, want die heb ik nog steeds niet uitgelezen. Ik weet het, shame on me, maar ik ben het wel nog altijd van plan.

    Ik kan wél mijn liefde voor Freckles nog een keer benadrukken. The Medical Diary was ook geweldig (Perciver, hehe), maar stiekem is Freckles toch mijn favoriet. Hij mag dan wel veel korter zijn en eigenlijk alleen een soort van vriendschappelijke Perciver betreffen, maar ze zijn gewoon ongelofelijk schattig en de personages zijn zo in character. Je schrijfstijl is ook erg goed, en hoewel ik er trouwens volkomen van overtuigd ben dat ze een geweldig koppel zouden zijn op de romantische, laten-we-een-gezin-vormen-en-samen-oud-worden manier, heb ik absoluut ook een zwakke plek voor friendship!Perciver. Daarvan bestaat er bovendien gewoon veel te weinig, wat het beetje dat er is alleen nog maar beter maakt. Freckles is dan ook absoluut een van de beste vriendschaps fics die ik ooit over hen heb gelezen, en geloof me, ik heb praktisch alles wat er op het internet te vinden valt met Percy en Oliver al eens gehad. O, en had ik al gezegd dat het schattig was? ^^


    Hah, daar ga ik weer met mijn eindeloze monologen. Sorry. Waar het eigenlijk op neer komt is dus dat ik je verhalen leuk vind. Ga zo door. (krul)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 0:54 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hey, jouw schrijvers ID heb ik nog niet eens gezien! Mooi gemaakt. ^^ Ik ben er trouwens trots op dat ik tot nu toe al jou verhalen op uitzondering van een aantal SA's en Freckles. Ik moet maar eens een dagje 'ziek' worden en de rest van je verhalen lezen. Dan pik ik direct een aantal verhalen van Square mee. ;')

    Wiarda schreef:
    (...)
    Haha, dank je wel :'D Het is ergens best een compliment om te horen dat men het verhaal nu nog kent, ondanks het feit dat hij al een hele poos geleden afgerond is. x)

    I know
    Wanneer ga je verder aan Captured Snitches?
    Dat is echt een supergoed verhaal BTW


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Haha, in één nacht/ochtend krijgt mijn schrijvers ID plots wel erg veel aandacht. :'D

    @Square; Ghehe, jouw reactie maakte me toch wel even heel blij. Niet alleen omdat ik nu officieel the Doctor op mijn ID heb (wat natuurlijk al een enorm pluspunt op zich is), maar ook omdat mijn ego blijkbaar ontzettend van jouw eindeloze monologen houdt. (krul) Ik vind het eigenlijk wel grappig dat Freckles bij jou zo in de smaak is gevallen, aangezien ik persoonlijk steeds vergeet dat ik hem überhaupt geschreven heb. x)

    @Lilia; Dankje. (bloos) Hoewel het me geen strak plan lijkt om mijn verhalen boven school te plaatsen (straks eindig je nog zoals ik!), zal ik je natuurlijk niet tegen gaan houden om ze te lezen. :Y) O, en over Squares verhalen meepikken gesproken; Hier heb je een lijst van al haar verhalen, 37 in totaal. Heel veel succes met kiezen, dus. :'D

    @xVanilla; ChetUbetcha was je voor met die vraag, haha. Hij staat nu op Tijdelijk Gepauzeerd, wat eigenlijk betekent dat het niet duidelijk is wanneer ik er verder aan zal schrijven. Misschien ga ik het roer zelfs helemaal omgooien door het verhaal helemaal te herschrijven (met ongeveer dezelfde verhaallijn) en de nieuwe versie op Quizlet zal plaatsen, maar het komt er al met al op neer dat ik hem ooit nog wel zal beëindigen - het is alleen nog niet bekend wanneer.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 13:59 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    EDIT; Captured Snitches is sinds gisteren weer een lopend verhaal. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    EDIT 2; verhalen toegevoegd en weggehaald en wat gedichten toegevoegd. Een grote schoonmaak, dus. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Friesland! =)


    Jai Mata Di ~ Love and Peace!!

    Lunchlax schreef:
    Friesland! =)

    Tja, niet helemaal. x'D Stom genoeg is West-Friesland een deel van Noord-Holland. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.