• ik hou er van om bij alle soorten mensen te zijn(behalvenhuppels)
    en ik hou er dan vooral van om bij scene en emo mensen te zijn dus als je scene of emo bent
    mag ik dan je msn????

    Wil je emo worden ofzo -_-'
    emo ben je niet omdat je met andere emo's of scene's rondhuppelt! GOD!
    ontwikkel zelf je stijl! en heb vrienden!
    maar niet de mensen die hun emo noemen toe te voegen! kijk, ik ben niet emo! ookal zegt iedereen dat, kan me niet schelen...

    en truowens:
    ik zei IK HOU ER VAN OM BIJ ALLERLIJ MENSEN TE ZIJN
    en ik wil niet emo worden ik mag ze gewoon heel erg !!

    ik ben een mixje tussen emo en goth (ik weet 't,, klinkt über-raar) maar wie m'n msn wilt hebben: annissa_schatje@hotmail.com

    (...)Ik mag jou wel. :'D


    Ik sluit me bij ankert aan :):D


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    Ik sluit me bij ankert aan :):D

    Thanks for the support, :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Wil je emo worden ofzo -_-'
    emo ben je niet omdat je met andere emo's of scene's rondhuppelt! GOD!
    ontwikkel zelf je stijl! en heb vrienden!
    maar niet de mensen die hun emo noemen toe te voegen! kijk, ik ben niet emo! ookal zegt iedereen dat, kan me niet schelen...


    ik ben het helemaal met je eens! ik dacht precies hetzelfde. het lijkt wel of iedereen obsessed is door emo's, en heb even 1 2 3 zijn ofzo. écht ik wordt er een beetje erg stront ziek van. je bent het of je bent het niet..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    ik ben het helemaal met je eens! ik dacht precies hetzelfde. het lijkt wel of iedereen obsessed is door emo's, en heb even 1 2 3 zijn ofzo. écht ik wordt er een beetje erg stront ziek van. je bent het of je bent het niet..


    halloo ik zeg tog niet dat ik emo wil worden
    ik zei dat ik ze aardig vind en er meer vrienden van wil hebben!!
    ik wil niet eens emo zijn ik ben mezelf dus hou deze berigtjes voor je zelf want ze betekenen tog niks want het is niet waar
    !!!!

    (...)

    halloo ik zeg tog niet dat ik emo wil worden
    ik zei dat ik ze aardig vind en er meer vrienden van wil hebben!!
    ik wil niet eens emo zijn ik ben mezelf dus hou deze berigtjes voor je zelf want ze betekenen tog niks want het is niet waar
    !!!!


    Emo vrienden..? ^^ wat is daar zo bijzonder aan..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hai gewoon even een vraagje hè. Dit is niet om je aan te vallen ofzo. Maar als je graag meer vrienden wilt, waarom dan persé emo's?
    xoxo


    Why don't you break my heart

    (...)

    Emo vrienden..? ^^ wat is daar zo bijzonder aan..

    zei ik dan dat het bijzonder was jij weet nix over mij duz je kan beter gewoon op houwen.
    ik wil geen ruzie of zow mar ik word heir egt geiriteerd door.
    iedereen zegt wil je emo of zow worden terwijl ik allen meer emo of scene vrienden wil en als je daar problemen mee hebt hou da dan voor je.
    ik word er egt gek van wat is er nou mis met als je meer emo vrienden wil!!???

    Hai gewoon even een vraagje hè. Dit is niet om je aan te vallen ofzo. Maar als je graag meer vrienden wilt, waarom dan persé emo's?
    xoxo



    Ja dat vraag ik me dus ook af O.o
    Wat is daar zo bijzonders aan? En wat is er mis met de 'normale' meisjes.. om zo maar te zeggen.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    halloo ik zeg tog niet dat ik emo wil worden
    ik zei dat ik ze aardig vind en er meer vrienden van wil hebben!!
    ik wil niet eens emo zijn ik ben mezelf dus hou deze berigtjes voor je zelf want ze betekenen tog niks want het is niet waar
    !!!!


    Oké sorry dat ik nu zoon kutwijf uitga hangen.. Maar ik citeer: 'Hou deze berigtjes voor je zelf want ze betekenen tog niks want het is niet waar!!!'


    Dus als ze niets betekenen.. Waarom voel je je dan aangevallen .. ik bedoel kom op.. negeer die idiote berichtjes dan gewoon [en deze dan ookxD]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    zei ik dan dat het bijzonder was jij weet nix over mij duz je kan beter gewoon op houwen.
    ik wil geen ruzie of zow mar ik word heir egt geiriteerd door.
    iedereen zegt wil je emo of zow worden terwijl ik allen meer emo of scene vrienden wil en als je daar problemen mee hebt hou da dan voor je.
    ik word er egt gek van wat is er nou mis met als je meer emo vrienden wil!!???


    Ik vind het nog steeds raar xD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Oké sorry dat ik nu zoon kutwijf uitga hangen.. Maar ik citeer: 'Hou deze berigtjes voor je zelf want ze betekenen tog niks want het is niet waar!!!'


    Dus als ze niets betekenen.. Waarom voel je je dan aangevallen .. ik bedoel kom op.. negeer die idiote berichtjes dan gewoon [en deze dan ookxD]




    Jaa. ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Hai gewoon even een vraagje hè. Dit is niet om je aan te vallen ofzo. Maar als je graag meer vrienden wilt, waarom dan persé emo's?
    xoxo

    omdat ik het een mooie style vind(en ook scenes hoor)
    en ik vind het aardige mensen.
    de emos en scenes die ik ken zijn heel medeleven een aardig fin en gevoelig en daar hou ik vn dus waht is het probleem??!

    (...)
    omdat ik het een mooie style vind(en ook scenes hoor)
    en ik vind het aardige mensen.
    de emos en scenes die ik ken zijn heel medeleven een aardig fin en gevoelig en daar hou ik vn dus waht is het probleem??!

    Ik heb er geen prolemen mee, maar ik vroeg het me alleen af.


    Why don't you break my heart