En nu zit ik lekker in mijn ronaldo tshirt voor de tv ö Maar ik hoop verdomme dat manchester gaat winnen ö want mijn leerkracht is voor arsenal. Dus als ze verliezen gaat die mij uitlachen. Maar als ze winnen kan ik hem lekker gaan uitlachen :'D. Want die wouw dat ik mijn tshirt van ronaldo verbrande ö, muhaha oke,voor welke ploeg gaan jullie suporteren ? ^^ RONALDO SCOOOOOOORT.(l)
-
5 mei 2009 - 20:43
0
5 mei 2009 - 22:03
0
JOYCESTYLE schreef:
(...)
Jhoaaaa 3-0 !! Ronaldooo scoort weeeeeer :'D
Eindelijk weer een doelpuuunt
. Ronaldoo 
[werdeenbeetjesaaialsernietwordtgescoord]Geen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 22:04
0
POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Eindelijk weer een doelpuuunt
. Ronaldoo 
[werdeenbeetjesaaialsernietwordtgescoord]
Nu slaap ik vanacht in mijn tshirt van ronaldo (':5 mei 2009 - 22:06
0
JOYCESTYLE schreef:
(...)
Nu slaap ik vanacht in mijn tshirt van ronaldo (':
Haha, zou ik zeker doen!. maar dat spelertje die er net in kwam voor die Evra, leek net een kind x'DGeen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 22:06
0
POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Haha, zou ik zeker doen!. maar dat spelertje die er net in kwam voor die Evra, leek net een kind x'D
die van 17 jaar ?5 mei 2009 - 22:07
0
5 mei 2009 - 22:08
0
POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Diee Rafael,
Die van 17 jaar dus nog ^^ die moet nog 18 worden ö en die shot al bij man.un. Ja mannen,die heeft het gemaakt in zijn leven.5 mei 2009 - 22:09
0
JOYCESTYLE schreef:
(...)
Die van 17 jaar dus nog ^^ die moet nog 18 worden ö en die shot al bij man.un. Ja mannen,die heeft het gemaakt in zijn leven.
Hy is wel goed !. Maar dat ben je meestal als je daar voetbalt
Geen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 22:11
0
POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Hy is wel goed !. Maar dat ben je meestal als je daar voetbalt
Jha inderdaad ^^5 mei 2009 - 22:14
0
JOYCESTYLE schreef:
(...)
Jha inderdaad ^^
Ik kom daar dus nooit te voetballen =,='
5 mei 2009 - 22:15
0
POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Ik kom daar dus nooit te voetballen =,='
Oooh,zo tussen allemaal jongens ö pffft arsenal scoort --' maar alleja, nu hebben ze nog maar 4 te gaan dat ze moeten scoren :')5 mei 2009 - 22:18
0
JOYCESTYLE schreef:
(...)
Oooh,zo tussen allemaal jongens ö pffft arsenal scoort --' maar alleja, nu hebben ze nog maar 4 te gaan dat ze moeten scoren :')
Leuk toch, met Ronaldoo spelens]douchen[/s.
En jaa nog MAAR 4 x'D te gaan.Geen woorden, maar daden.
5 mei 2009 - 22:19
0
POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Leuk toch, met Ronaldoo spelens]douchen[/s.
En jaa nog MAAR 4 x'D te gaan.
Leuk? Meer als leuk ja ö dan moet je mij maar is uitnodigen dat je tot in manchester united raakt ^^5 mei 2009 - 22:21
0
JOYCESTYLE schreef:
(...)
Leuk? Meer als leuk ja ö dan moet je mij maar is uitnodigen dat je tot in manchester united raakt ^^
Ik nodig je dan zeker uit![alleen douchen met ROONEY 0.0?] ik begin myn carrière by Feyenoord en dan ga ik naar Manchester United en wordt daar net zo goed als Ronaldo
5 mei 2009 - 22:23
0
POEPHOOFDx3 schreef:
(...)
Ik nodig je dan zeker uit![alleen douchen met ROONEY 0.0?] ik begin myn carrière by Feyenoord en dan ga ik naar Manchester United en wordt daar net zo goed als Ronaldo
En dan kan ik lekker tegen iedereen zeggen: Heej ik ken haar. Ze wouw ooit zo goed worden als ronaldo,en zie wat er is van gekomen :'D Moest ik verder zijn gegaan in de voetbal,zal ik toch niet ver meer zijn gegraakt (': maar ik wil het alleen terug gaan doen ö maar ik kan het niet niet meer :[ pfffffffft, des zo leuk da gij da nog kunt doen ö5 mei 2009 - 22:25
0
Manchester [/doh]. Ik wilde naar een wedstrijd van manchester maar op die dag ging ik net op vakantie--'. En me vriendin ging wel naar een wedstrijd en die heeft toen op t einde met CRonaldo gepraat.

If I were a boy, I swear I'd be a better man.