• Heey
    ik zit er nog al mee en wil t graag kwijt,

    ik mag Thuis niet veel, ik mag niet naar buiten en met mense van een andere school omgaan. Me ouders vinde dta ik de hele dag moet studeren en niet naar buiten moet gaan. Want dta heeft toch geen zin. ik wil graag naar mijn vriende. Maar nee mag k niet. Help plzz...

    xx

    P.s hoe moet uik mijn ouders vertelle dat mijn vriend op een andere school zit waar ik niet mee mag omgaan... :'(



    1 voordeel; Ik kan de hele dag op QL zitten xD


    Its Now or Never. <3

    Ze kunnen je niet de hele dag binnenhouden, dat is mishandeling. Iig, als het altijd gebeurt. Als je bijv volgende week proefwerkweek hebt moet je maar gewoon bedenken dat ze het voor jouw bestwil doen. Je kunt er toch niets aan veranderen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Vertel tegen je ouders dat een sociaal leven ook heel belangrijk is, want anders kan je later nog wel zo slim zijn maar zonder liefde ben je nog nergens.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    Vertel tegen je ouders dat een sociaal leven ook heel belangrijk is, want anders kan je later nog wel zo slim zijn maar zonder liefde ben je nog nergens.


    Mijn liefde zit dus op die andere school maar als ik het ze vertel heb ik minstens een maand huisarest :[


    Its Now or Never. <3

    Sociale vaardigheden zijn ook belangrijk..


    blame the bully.

    Maak een duidelijke planning, waarop staat dat je naar buiten kunt gaan, en ook tijd hebt om te leren.
    Laat het hun zien, en laat vooral zien dat je naast studeren ook nog wat leuks kan doen, dat helpt je cijfers ook omhoog!


    Save me with your love tonight.

    Je hebt ook wel is tijd voor ontspanning nodig. Dat is het ergste wat ouders kunnen doen. Ontspanning van hun kind afnemen. Zeg hun dat gewoon. Dat je het nodig hebt. Omdat je wanneer je nu veel moet studeren,je tegen later beu gestudeerd gaat zijn. En je gewoon geen fit meer gaat hebben en het slechter gaat gaan op school. Dat ze u daarom echt ontspanning en meer vrijheid moeten geven. [Dat zijn de woorden van mijn ouders omdat mijn papa in zijn voetbalploeg een kindje heeft dat juist het zelfde mee maakt als jouw]

    dat vind ik gewoon een vette naaistreek. ze meoten je gewoon anar uiten laten, ckr naar je vriendje ö

    ik zou dan gewoon je vriendje uitnodigen en desnoods huur je een huurmoordenaar in of zo wees creatief. ik moet zelf ook veel leren maar na 1 week leren kan ik geen boek meer zien voor lessen. gewoon gaan drammen en dwars ligen en als ze zegen thuis blijven gewoon weg gaan:p

    help vast wel hoop ik


    Love sheds light one the darkest of times

    LALALALALA schreef:
    Ze kunnen je niet de hele dag binnenhouden, dat is mishandeling. Iig, als het altijd gebeurt. Als je bijv volgende week proefwerkweek hebt moet je maar gewoon bedenken dat ze het voor jouw bestwil doen. Je kunt er toch niets aan veranderen.


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    Je hóeft niet tegen je ouders te vertellen dat je een vriend hebt die op een andere school zit.
    En daarnaast, ik denk ook niet dat je ouders op dezelfde school hebben gezeten.
    Elkaar daar hebben ontmoeten, verkering kregen, kindjes kregen, etc.
    Dus dat zou ik een beetje erg raar verhaal vinden.
    Anyways, praat er gewoon eens goed met hen over en leg uit hoe jij je voelt in deze positie. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Net zo erg voor je!
    Maar waar slaat dit op, jemig wat een rare ouderrs heb jij!
    Waarom praat je er niet over met iemand in jou buurt die jou écht kan helpen? Het is heel goed dat jij je verhaal vertelt via quizlet, maar hoe graag ik je wil helpen ik kan het niet. Is er geen leraar of tante of oom waar je ven een praatje mee kunt maken?
    Is dit niet een soort van mishandeling om je kind steeds binnen te houden? Ik zou eens naar de kindertelefoon bellen, misschien denk je nu van jemig die mensen kunnen me niet helpen,maar vraag na of je ouders fout bezig zijn. Ik vind van wel natuurlijk.. maar misschien hebben hun wel tips?

    Ik vind het echt heel erg voor je! En het liefst haal ik je daar uit huis dat je bij je vrienden kan zijn, maar dat kan ik niet dat snap je zelf denk ik ook wel!

    Sterkte <3

    dat is buitensluiting van de wereld. o_x hallulujah.. onderhou je dan alleen je contacten via msn enzo? vreselijk..
    maar ik weet niet wat je moet doen, sorry. :X
    veel sterkte en succes iig! :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    wtf.. mijn ouders schoppen me het liefst naar buiten.. je moet minstens een half uur/uur frisse lucht per dag hebben fzo.. ;o


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Zeg tegen je ouders dat je het zo helemaal niet leuk vind, en dat het je droevig maakt of boos of weetikveel ö. Of loop weg, dan zullen ze het wel begrijpen. =x


    None but ourselves can free our minds.