• Ik heb al een band zeg maar, met Amanda en Lisa (twee vriendinnen uit RL >.<) maar ik heb het idee dat mijn ideeën niet helemaal aansluiten bij die van hen.
    Wie kent(kende helaas) hier Malice Mizer? Nou, zoiets vind ik het mooiste. Iets dat elegantie en schoonheid verklaart, zeg maar >.< Maar Lisa en Amanda willen gewoon keiharde rock maken. Dat vind ik ook best hoor, maar ik wil een band die staat voor 'the beauty of the frightening' oftewel 'de schoonheid van de angst'. Dat idee. Met veel poespas eromheen en mooie kostuums en mooi haar en UHH! Ik wil gewoon een KEIMOOI bandje <3 Mooie jurken, aparte kapsels en harde gitaren! Iemand interesse ofzo? Ik weet namelijk niet wat ik met deze 'wens' aanmoet, als ik niemand ken die ongeveer hetzelfde denkt >.<


    Life is an art, not a science.

    Nouja, *persoonlijk* vind ik dat een band vooral om de muziek gaat. Alle poespas wordt misschien wel belangrijker als je bekend wordt, maar ik zou me eerst gewoon op de muziek gaan richten, dat is uiteindelijk waar het om gaat in een bandje..


    Mew <3

    Klinkt als een geweldig idee.. Heb je dit al een keertje voorgesteld aan hun? Anders moet je echt een ander bandje zoeken waarin dat wel gewaardeerd word. Ik kan niet, ik heb wel een bass, maar kan er amper wat op x]


    Your make-up is terrible

    Ja ik doe de zang. Ik schijn best wel goed opera te kunnen zingen, maar ik kan OOK grunten. XD EN ik heb het al aan ze voorgesteld, maar geen van beiden ziet het zitten om OOIT in een jurk rond te lopen. XD
    En zulke bandjes groeien niet aan een boom >.<


    Life is an art, not a science.

    leifert ik kan best een jurk aan.

    MAAR DE KANS IS VEEL TE GROOT DAT IK ZO'N JURK IN 10 MINUUTEN SLOOP EGT HELEMAAL TOT AAN DE NOCK TOE.

    geef mij maar gewoon een broek en een mideleeuws dingetje is goed


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik bedoel zo'n jurkje met kant, friemels en shit.
    Die draag jij NOOIT VAN JE LEVEN, dat heb je zelf nog gezegd ¬¬
    EN het moet niet middeleeuws zijn.


    Life is an art, not a science.

    ik kan niet tegen kant dat zorg ervoor dat ik mijn helelijf open krab egt dat wil je niet mee maken vreselijk om gek van te worden ghhhh


    Love sheds light one the darkest of times

    Dna kan je dus neit zo'n jurk aan.
    DAT IS DUS HET HELE PROBLEEM.


    Life is an art, not a science.

    Malice Mizer!:D

    met Gackt xD en Manaaa=D en nog wat mensjes xD

    manaa is zooo gaaaf :D


    I solemny swear i am up to no good