• Jaa
    Ik moet samen met 2 andere jongens een magazine maken voor het vak Engels. En ik heb het onderdeel roddels, interviews enz... gekozen (ik kon ook strips of voetbal, maar dat zag ik niet zitten -.-')
    Nu ga ik lkkr aan de gang met dat Tommy een meisje sloeg, die brief, de H&M shirtje, interviews enz...
    Ik vind dit echt grappig (A)
    Hoe stom het ook klinkt. xD
    Ik denk dat het me wel gaat lukken.
    Mijn lerares Engels is echt coowl^^
    Jou leraar(es) dan? xD
    Die van Engels hea


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Dom ö die laat mij voor alles buizen xD
    Zelfs voor een telefoon gesprek.
    en als ik er niet door ben voor engels moet ik mijn 5de jaar opnieuw doen :'(


    Your Butt is Mine!

    mijn juf engels is ook cool bij haar mogen we altijd doen wat we wille(flower)

    Ik snap mijn lerares engels soms niet; ze praat de hele les engels -,-..


    Geen woorden, maar daden.

    POEPHOOFDx3 schreef:
    Ik snap mijn lerares engels soms niet; ze praat de hele les engels -,-..

    Die van mij ook.
    En ik doe vwo atheneum en laatst sprak ik een meisje uit het gymnasium en zij zegt van: Bij ons praat ze de hele tijd Nederlands hoor.
    Hoe gemeen kun je het maken? >.<


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    xBlackAngel schreef:
    (...)
    Die van mij ook.
    En ik doe vwo atheneum en laatst sprak ik een meisje uit het gymnasium en zij zegt van: Bij ons praat ze de hele tijd Nederlands hoor.
    Hoe gemeen kun je het maken? >.<


    En ik doe maar de havo, en bij een vriendin van mij op de vwo krijgt ze geen eens engels, die leraar is een pedo. Hij praat liever over het liefdesleven van een meisje uit die klas -,-


    Geen woorden, maar daden.

    POEPHOOFDx3 schreef:
    (...)

    En ik doe maar de havo, en bij een vriendin van mij op de vwo krijgt ze geen eens engels, die leraar is een pedo. Hij praat liever over het liefdesleven van een meisje uit die klas -,-

    IEEEL!


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    De mijne is een serpent. :X

    hij prijst mij de hemel in om mijn goede cijfers, maar voor de rest is het een knappe lul.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (A) Ik mocht een werkstuk over muziek amken van tokio hotel. En raad eens? iedereen in de klas natuurlijk ; omng , die doet het natuulijk weer over tokio hotel --' en die hadden allemaal 7ens en ik kreeg een 9, omdat mijn werkstuk heel lang was en erg diepgaand (A)

    Hy is stom, zet me in de hoek omdat ik geen toetsenblaadjes by heb en het me niet 'boeit' dat ik daarom de toets niet mee kan doen, pakt myn klemmetjes af, hy stuurt me bijna naar de adjunct-directrice en schrijft altijd slechte dinges op myn volgkaart, het is een stomme aap.


    None but ourselves can free our minds.

    Mijn oude leraar engels heeft geen armen en benen en rijdt in een karretje en hij hupst over de tafels heen en speelt in een band, maar hij was gaaf. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'