• het is nogal irritant. als ik niet genoeg slaap krijg; meerdere dagen achter elkaar. dan word ik niet goed en moet ik kotsen, krijg koorts etc. vaak moet ik dan thuis blijven. het is behoorlijk stom want iedereen kan lekker laat naar bed.. en jahoor iedereen, behalve ik !
    hoe komt dit? en ik heb binnenkort kamp. ik vind het gruwelijk oneerlijk als zij wel lol kunnen maken en ik niet ><
    ik moest even zeuren. danku.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    schat je bent niet de enigste dat heb ik ook ;)
    en aangezien ik nu slecht slaap zal ik binnekort wel ziek thuis liggen....

    dus ik heb helaas geen tips want ik zit er zelf ook mee ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik slaap altijd heel weinig en schat je moet weten dat mijn broer ook veel slaapt. als je lang wakker wil blijven moet ej gewoon aan de cafeïne gaan volgens mij helpt ook bij hem


    We can only learn to love by loving.

    AngelXWings schreef:
    schat je bent niet de enigste dat heb ik ook ;)
    en aangezien ik nu slecht slaap zal ik binnekort wel ziek thuis liggen....

    dus ik heb helaas geen tips want ik zit er zelf ook mee ><

    nee dat mag niet dan ben ik weer alleen in onze enge klas(huil)


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    KensVAGINA schreef:
    Ik slaap altijd heel weinig en schat je moet weten dat mijn broer ook veel slaapt. als je lang wakker wil blijven moet ej gewoon aan de cafeïne gaan volgens mij helpt ook bij hem
    Ik kan wel laat op bed.. maar als ik om 3 uur ga slapen. dan ben ik de volgende dag dood.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    is dat niet dat je door te weinig slaap je afweermechanismen slechter gaan werken ofzo?


    You're a star in heaven.

    Mischien moet je voor je op kamp gaat nog is lkkr vroeg gaan slapen en heel laat opstaan.


    A. ikmisje.

    Ik val altijd standaard in slaap overal en waar ik ook ben. Ik flikker dan gewoon zomaar neer. Afwijking ofzo, feesten voor mij zit er dus ook niet in of ik moet klotebezopen zijn.
    Anyways, leven is hard.


    Elegance is refusal.

    Misschien heb je juist zorgen aan je hoofd. Als dat zo is moet je er wat aan doen. Doe alle dingen voor school 's avonds: Maak je huiswerk niet voor het slapen. Ruim 1 een daarvoor. Leg je kleren voor die morgen alvast klaar. Neem een warme douche, Geen frisdrank, koffie, thee enz. Drinken voor het slapen. Het liefst alleen maar water. Ga ook niet een kwartier voor het slapen nog achter de computer zitten. Lees juist een saai boek! Anders praat er met je ouders over. :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    KensVAGINA schreef:
    Ik slaap altijd heel weinig en schat je moet weten dat mijn broer ook veel slaapt. als je lang wakker wil blijven moet ej gewoon aan de cafeïne gaan volgens mij helpt ook bij hem

    Of pilletjes nemen. :X
    Glaaaapje.


    Some people make the world special just by being in it

    nou wees blij dat je met dat gezegend bent ik moet door de weeks om half acht op en ik val soms pas rond een uur of 5 in slaap en dan kom je als een zombie je bed uit maar hoe dan ook ik ik kan met heel wijnig slaap omgaan ik tenk het altijd bij in de les. opleten is je ersens op 0 zetten en afentoe iets nuteloos opschrijven.


    Love sheds light one the darkest of times