• Ik hoop dat het hier goed staat

    Ik zoek stories die:
    heel veel hoofdstukken heeft
    over vampiers gaat
    onbekend bekend maakt niet uit
    avontuur
    en die ook lopend zijn
    Absoluut geen
    Justin bieber
    one direcion
    Eigenlijk artiesten
    want ik ben wel fan van sommige en sommige dan weer niet

    En hoe kan ik een abo nemen op een topic?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik weet geen stories, maar om een abo op een topic te nemen, moet je een reactie platsen. Je moet wel de balk onder het vak waar je een reactie schrijft op 'Notificaties bij elke reactie na mijn bericht' zetten.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Nou, mijn story gaat niet over vampieren, maar wel over een soort van bovennatuurlijke krachten, ach... Als je het leest zul je het wel merken.
    Natuurgebonden.
    Hoewel ik nu aan het twijfelen of jij mijn verhaal al heb gelezen -.-"


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik

    *er zitten ook vampiers in

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 11:31 ]


    quidquid excusatio prandium pro


    Het trappenhuis ruikt muf en oud. Ik erger me aan de afgebladderde muur die in een verschrikkelijke staat is. Ik loop de krakende trap op en luister naar het voorbij komend verkeer. Als ik op de tweede verdieping ben haal ik het verfrommelde papiertje uit mijn zak, Het briefje ruikt al net zo muf en oud als het pand waar ik in sta. Ik haal mijn neus op en zoek naar nummer 14, met mijn ogen ga ik de kamers af. de meeste cijfers hangen scheef op de donkerbruine houten deuren waar van alles op is geklat. Nummer 11, 12, 14! Daar moest ik zijn. Voor de deur blijf ik even staan en vis de verroeste sleutels die bij de brief zaten uit mijn zak, voorzichtig steek ik ze in het bekraste slot. Ik hoor een zachte *klik* en dan glijdt de donkerbruine deur langzaam open...



    Geen vampieren, wel avontuur en er komen nog veel hoofdstukken bij :']

    [ bericht aangepast op 26 nov 2011 - 11:36 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Ik heb nog niet zoveel hoofdstukken.. Maar ik schrijf om de dag een hoofdstukje ongeveer dus dat gaat wel snel :$ Hope you like itx




    I'm just a normal girl, doing normal things. But, my parents suck. Suck allot! And then, you have to move to your grandma how lives on the other side of the world. And than.. The hell begins..


    Wild Child - Harry Edward Styles.


    LifeLaughLove <3

    Wil je alleen vampier stories of is andere fantasy ook goed? Ik heb namelijk wel een gewone fantasy story. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Clash of the nations



    In de toekomst, om precies te zijn in het jaar 4076, is het menselijk ras zover geëvolueerd dat ze beschikken over bepaalde gaven. In die tijd is de wereld niet meer hetzelfde, door de klimaatverandering staat het grootste deel van de wereld onderwater, op een klein stuk land na. Op dit stuk land wonen twee verschillende volkeren, de Magarras en de Figuils, die al jaren tegenover elkaar staan. Het lijkt een zinloze strijd, maar geen van beiden wil toegeven.

    Willow Poynter is een zeventienjarig meisje, die de gave bezit om zwaartekracht te kunnen sturen. Ze maakt deel uit van de Magarra stam. Daar is het traditie dat je op je zeventiende, ongeacht sekse, het leger in gaat. Willow wordt ingedeeld in de groep BC104 samen met negen anderen. Nu is het aan haar de taak om haar volk te verdedigen, maar zal dit haar wel lukken? Zelfs wanneer er liefde, vriendschap, haat en verraad in het spel komen?

    #Onbekende personen, Fantasy, Actie


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Earth's just not the place for an angel like you

    Wanneer Alex op achttien jarige leeftijd sterft en Amelia in de tussenwereld ontmoet, wordt hij verliefd op haar. Amelia daarentegen wil haar hart niet aan Alex geven en wacht hopeloos op haar huidige vriend, die haar gevraagd heeft om op hem te wachten en nog niet naar het Licht te gaan.


    Le Click


    Olive

    Captured Land


    Het jaar 2367, Engeland is zo’n 100 jaar geleden over genomen door ‘Ikoru’. Sindsdien is het land volledig afgesloten van de rest van de wereld. Het land is een puinhoop geworden, de bevolking is enorm uitgedund en de mensen die zijn overgebleven leven in een voortdurende angst. Ze worden onderdrukt en uitgebuit. Toch leeft er, onder de puinhoop, een groep voort met een eigen mening, een eigen leven, Het Verzet. Van deze groep maak ik deel uit, ‘I’m one of the last survivors’.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    De laatste jaars dans van het AMC moeten voor hun eindwerk een volledige show in elkaar steken en worden daarom gekoppeld aan de leerlingen van de zang. Zo moet Penelope en vier anderen samen werken met de vijf jongens die zichzelf “one direction” noemen op de school. De tien meisjes en jongens hebben totaal verschillende karakters wat voor grote liefdes zorgen, haat, momenten die liever vergeten worden en momenten die ze allemaal bij zich zullen dragen.


    * This is what we live for, One direction
    * Nu al tien hoofdstukken van ongeveer 5OO à 6OO woorden.


    all I want is the taste that your lips allow

    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/
    http://www.quizlet.nl/stories/52775/secrets-in-a-relationship--jasper-hale/
    http://www.quizlet.nl/stories/58626/study-in-my-own-personal-hell--jasper-hale/
    http://www.quizlet.nl/stories/67876/fairytales-dont-come-true--twilight/

    Ik weet niet of Twilight ook telt voor vampiers, omdat sommige mensen die als apart beschouwen...
    Miss vind je er toch een leuke bij
    :$:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Drarry met humor

    Can I have your love?


    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!

    A Daydream Away




    Everything in his life went wrong
    Untill het met her

    'Right now could last forever,
    Just as long as I'm with you.'



    De perfecte vakantie veranderd in een hel als zij iets ontdekt over zijn overleden zusje.




    ©Femkexx


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Ik schrijf een leuke 1D story, 1D bestaat niet in deze story.
    Dus eigenlijk is het gewoon een normale story, waar hun namen in zijn gebruikt ;)
    De story heeft al 59 chapters en hij is bijna afgelopen (:

    The more i see you, the more i want you


    Proloog

    ‘‘Hallo dames en heren, ik wil graag vragen of jullie jullie gordels om willen doen en het afval in de afvalzakjes aan de zijkant van de stoel wil deponeren.’’ Het was zo ver, Kiki en ik gingen EINDELIJK op zomerkamp. We hadden er zo lang naar uitgekeken! Lekker naar zuid Frankrijk met allemaal jongeren. Hoe leuk kan het zijn, toch?!.


    Ik keek om me heen maar ik kon Kiki en Harry nergens vinden.
    ''Waar zijn Kiki en Harry?'' vroeg ik aan Liam. ''Ssht zachtjes!'' zei hij.
    ''Dat was geen antwoord op mijn vraag!'' zei ik zo eigenwijs mogelijk.
    "Die zitten vast ergens hierachter ofzo!'' zei Liam. Hij keek me heel doordringend aan.
    ''Nee even serieus Liam, ik moet ze echt vinden!'' zei ik bezorgd.
    ''Eva, alles komt goed als de leiding dadelijk weg is dan komen ze vast weer te voorschijn
    en dan merk je dat er helemaal niks aan de hand was.’’ Zei Liam om me gerust te stellen.
    ‘’Maar wat als er dadelijk wel iets is?!’’ Ik probeerde op de staan maar Liam hield me tegen.
    ‘’Eva doe nou rustig, dat je ze zo snel niet hebt gezien betekent echt niet dat ze er niet zijn.’’
    Plots zagen we lichten onze kant op schijnen. ‘’Shit’’ zei ik zo zachtjes mogelijk.
    Ik hoorde wat gerommel. Ik schoof helemaal tegen Liam aan om zo klein mogelijk te worden
    zodat ze ons niet zouden zien. We hielden onze adem in.

    Never mind :$

    Jij leest mijn story al en daar ben ik je heel erg dankbaar voor (flower)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2011 - 23:20 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?