• Zoals de titel al zegt, ik heb echt problemen iets te kunnen verzinnen voor mijn SOTY, waardoor ik al een tijdje niks meer aan kan schrijven. En dat wil ik erg graag.
    Het is echt zo erg dat ik echt niet weet wat ik ermee moet doen.
    Zou iemand mij ermee willen helpen om mjn brein weer actief te krijgen?

    Story informatie:


    Link naar story

    Inleiding:

    In het begin zaten Anna, Jack en Dave alle drie nog op de middelbare school. Op dat moment hadden ze nog hun eigen normale leventje, met hun eigen puber problemen. Na een vreemde ontvoering zijn de vrienden van elkaar gescheiden.
    Als Anna jaren later een hut erft, dat al vele generaties door de familie heen ging, bleek het dat deze hut geen normale simpele hut was. Het was iets wat men mogelijk nooit had mogen zien, eveneens de verrassing die ze tegen kwamen in één van de kamers.
    Een draken ei.
    Ten eerste kon dit leiden tot een eeuwige vriendschap, maar de natuur kent altijd een addertje onder het gras.

    -¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-¤-


    Als men wist wat er in het geheim wel niet allemaal was, dan had de mensheid het leven al opgegeven.
    Ik wist zelf niet welke dingen er eigenlijk waren. Wat de echte realiteit was. Eén ding wist ik wel, geen ander mens mocht dit weten.
    Het is misschien allemaal wel lang geleden, maar het begin was iets wat ik nooit kan vergeten.
    Mijn vrienden hadden mij nooit gelooft als ik ze vertelde wat ik wist, wat ik zag. Uiteindelijk vonden zij zelf wat de waarheid was.
    ~Anna Juni 2051~


    Link naar story vanaf ik verder wil schrijven

    Het probleem is ook, dat ik na dat laatste hoofdstuk amper tot geen hoofdpersonages (meer) heb. En ik heb echt moeite mijn hoofd te kunnen stimuleren iets te verzinnen...


    Als men meer informatie ervoor wilt, kan er altijd een pm worden gestuurd.
    Ieder geval, ik hoop dat ik wat hulp ervoor kan krijgen.

    Groetjes,,,


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik ben heel erg slecht in andere mensen tips geven voor het verloop van een story, dus ja :/ Ik kan je alleen maar de tips geven die ik al heb gezegd: gooi er een plottwist in, iets verrassends, iets nieuws, iets waardoor je verder wilt schrijven. Hopelijk kan iemand anders je verder helpen^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik vind het dus erg lastig iets nieuws erin te stoppen, omdat dan het verhaal veranderd in een ander concept, maar ik denk dat ik het toch moet gaan proberen. Want het laatste hoofdstuk heeft letterlijk maar 2 hoofdpersonages over. XD Dat schrijft niet echt fijn...
    Ik heb wel wat dingetjes achter de hand... Maar ik durf ze gewoon niet uit te schrijven...


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Dan heb je best inspiratie, maar je blokt jezelf af. Hoe ouder je wordt hoe meer je erover gaat nadenken omdat het goed moet zijn en dat is niet altijd het beste om te doen. Gewoon alle remmen los en je ''kinderlijke'' fantasie de vrije loop te laten gaan. De resultaten zijn stùkken, stùkken beter dan datgeen je rationeel bedenkt. Je hebt geen inspiratie omdat je te streng bent, je geeft het geen kans om te ontwikkelen, omdat je de impuls meteen afblokt. Je beschikt aan een onuitputtelijke bron ideeën, maar je moet het wel toelaten. Stoppen met nadenken en laat je fantasie gewoon zorgeloos doen. Niet nadenken!

    [ bericht aangepast op 26 juli 2016 - 22:37 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.