• Enya heeft een klein beetje een probleem. Vandaag in de speeltijd begon er zo een gastje tegen mij en toen sloeg ik hem en hij nam me vast en duwde me tegen de muur nu heb ik dat gezegd tegen mijn broers en mijn vader. En nu heeft mijn broer een klein beetje begonnen tegen hem op netlog. Maar nu ben ik dus wel gebukt, he. Want ik ga zo hard onder mijn voeten daarvoor krijgen, he morgen. Is het niet van die gast zelf dan is het wel van al zijn wijvenaanhangsels. En nu heeft Enya dus een probleem. Great. [/sarcasm]

    xRapunzel schreef:
    (...)
    Jaa, doe maar.
    @ Aurelia
    Nou, ik kan wel tamelijk hard slaan want die jongen in kwestie is bang van mij en toen ik hem sloeg weende hij bijna maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik recht op zijn oorring mepte. :Y)

    Mooi zo! Dan sta je voor op hem wat dat betreft. Ik word pas echt bang van iemand persoonlijk wanneer deze mij fysiek pijn kan doen en ik me niet kan verdedigen. Gelukkig is zoiets nog nooit voorgekomen.
    Wat dat betreft denk ik dat het inderdaad stoerdoenerij is. Aangezien jij sterk bent hoef je niks voor hem te vrezen. Blaffende honden bijten niet.
    (meestal).


    No growth of the heart is ever a waste

    Enya, geen nood: SuperAnneliezel komt eraaaaaaaaaaan -supermantune- Muhaha (': Zeg maar dat als ze aan jou komen ik wel eenkeer naar jou school kom en zo mét mijn moate :Y) Ajhaaa, en met mijn zùs, die eigenlijk vrij veel volk kent [lees: ze kan een school tegen je opzetten, en iedereen in ons dorpje kent dr]
    Don't Touch Enya, or you have a biiiig problem.

    Das kut.
    Sterkte morgen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    Das kut.
    Sterkte morgen.

    Dankje.

    xAmelie schreef:
    Neem een knuppel mee!
    Niets boven eigen veiligheid:Y)

    xAmelie schreef:
    Neem een knuppel mee!
    Niets boven eigen veiligheid:Y)

    Hmm, goed idee.
    Of wacht. Ik vraag Máriko d'r zweepje wel.

    "Máriko?!"

    Conspiracy schreef:
    Enya, geen nood: SuperAnneliezel komt eraaaaaaaaaaan -supermantune- Muhaha (': Zeg maar dat als ze aan jou komen ik wel eenkeer naar jou school kom en zo mét mijn moate :Y) Ajhaaa, en met mijn zùs, die eigenlijk vrij veel volk kent [lees: ze kan een school tegen je opzetten, en iedereen in ons dorpje kent dr]
    Don't Touch Enya, or you have a biiiig problem.

    Muhahaha.