• Jap, ik zit ontzettend met mijzelf in de knoop. Ik heb vandaag namelijk te horen gekregen dat ik een man ben. En dat terwijl ik toch al ruim twintig jaar heb gedacht dat ik een vrouw was. Het is zo verwarrend. Ik kan het echt niet aan. En voor iedereen die nu denkt huh:

    IK MAG DRAG KING SPELEN IN DE VOLGENDE MUSICAL VAN DE VERENIGING WAAR IK BIJ ZIT. AAAAAAAH.

    Jap ik ben mega super excited. Vandaag was dus de rollen verdeling en ik kreeg te horen dat ik één van de twee drag kings word die aangekondigd waren. Ik zal dus compleet omgebouwd gaan worden tot man in de schouwburg week met de voorstellingen en zal onherkenbaar worden als vrouw. We krijgen waarschijnlijk zelfs een stemvervormer thingie om onze stem een octaaf lager te laten klinken en ik mag mega seksistisch zijn en alle vrouwen als lustobject behandelen. Yay. Iets wat niet iedereen meegemaakt heeft in zijn leven haha. Plus ik moet nu dus gaan leren bewegen als man en dan heb ik het niet over enkel lopen. Nee ik zal in alle mannennummers zitten, dus ik moet: jawel, dansen als een echte man. Ik heb nog tot november dit jaar om een volwaardig man te worden haha. Oops. :')

    Dus, wie heeft er nog leuke drag king of drag queen ervaringen? c:


    Happy Birthday my Potter!

    Omg dat is zo leuk en vet en super tof!! Lijkt me hartstikke leuk!! Heel veel succes en veel plezier natuurlijk!

    Kan ik kaartjes krijgen?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2017 - 18:18 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Perffect schreef:
    Omg dat is zo leuk en vet en super tof!! Lijkt me hartstikke leuk!! Heel veel succes en veel plezier natuurlijk!

    Kan ik kaartjes krijgen?


    Dankjewel! Ik kan echt niet wachten tot ik mag beginnen met mijn How to become a man traject. Zo'n zin in de repetities dit jaar ^^

    Nóg niet helaas, de voorstellingen zijn als het goed is pas in november, we gaan komende week beginnen met de eerste echte repetitie, en de schouwburg werkt niet zó ver vooruit merp


    Happy Birthday my Potter!

    AAAH I AM SO HAPPY FOR YOU! THAT IS SO AWESOME! CONGRATULATIONS!!! ❤

    Not all caps xp


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ooeeeh, wat leuk! Welke show ga je spelen?

    Ik heb vorig jaar een rol gespeeld die eigenlijk voor een man was, maar daar hebben we gewoon een vrouw van gemaakt toen ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Selden schreef:
    Ooeeeh, wat leuk! Welke show ga je spelen?

    Ik heb vorig jaar een rol gespeeld die eigenlijk voor een man was, maar daar hebben we gewoon een vrouw van gemaakt toen ^^


    How to succeed in business without really trying ^^ (Ik vraag mij af hoeveel mensen het gaan kennen, maar Daniel Radcliffe heeft er een keer de hoofdrol in gespeeld, Nick Jonas ook en Darren Criss ook en er is ook een film van)

    Haha ja dat had ik vorig jaar ook. Toen was ik Doc in West Side Story.


    Happy Birthday my Potter!

    Gibbs schreef:
    AAAH I AM SO HAPPY FOR YOU! THAT IS SO AWESOME! CONGRATULATIONS!!! ❤

    Not all caps xp


    Heaven is a place that we all have

    Goldstein schreef:
    (...)

    How to succeed in business without really trying ^^ (Ik vraag mij af hoeveel mensen het gaan kennen, maar Daniel Radcliffe heeft er een keer de hoofdrol in gespeeld, Nick Jonas ook en Darren Criss ook en er is ook een film van)

    Haha ja dat had ik vorig jaar ook. Toen was ik Doc in West Side Story.


    Oeeh! Die is echt leuk! &ik kende 'm :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hahaha, ik was echt net whatsapp aan het openen om je te sturen "WAT IS HET GEWORDEN?!?" maar omfg awesome haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Whaaaaaoooo, dat is super cool! Heel veel succes ermee!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Super leuk Anna! Veel plezier!

    Wow gaaf, gefeliciteerd!


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Ahh awesome!!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Yaaaaay! You go girl/boy/woman/man/mister/iksnaphetnietmeer.


    Deep inside, I've never felt alive

    Wat gaaf zeg Anna!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ooooohh dat is echt mega vet!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen