• Ik heb Rutger gezien in de stad in Leiden :Y) Bij de halfords of hoe je dat ook schrijft xD We gingen namelijk voor moederdag kijken. (mijn vriendin en ik) hij kende mijn vriendin nog van de kermis. (Zij zit ook op Q en woont ook in Leiden net als ik :P) En ze riep zo; 'Rutger! Rutger!' terwijl hij binnen stond en hij zei 'w8 effe ik kom er zo aan' en toen kwam die xD Maar hij moest er snel weer vandoor :p
    Oké dit verhaal slaat dus echt nergens op, maar ik vond het wel effe leuk om te melden (A)

    Stoer, ik wil hem ook zien! :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    wuhaaa vet heup! xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Cherished schreef:
    Haha Rutger, vette celeb.

    Hahaha omg, idd. :'D -ligt hier plat.-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wat ben ik nu fett jaloers O.O Ik wil die celeb Rutger ook eens meeten/tegenkomen muhaha. Rutger is tha bomb :Y)

    Cherished schreef:
    Haha Rutger, vette celeb.

    hehe idd XD

    wat leuk :Y)


    Music is my fxcking drug. ♫

    haha cool xD
    Ik zie ook dagelijks een rutger maar da's niet de enige echte rutger van quizlet maar een vervelende klasgenoot (A)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Whahaha vett ;D


    I don't need words to feel those lips.

    Coowl xD
    :Y)


    Moving on but never letting go

    Conspiracy schreef:
    Wat ben ik nu fett jaloers O.O Ik wil die celeb Rutger ook eens meeten/tegenkomen muhaha. Rutger is tha bomb :Y)

    hahaha zo leuk (A)


    i know you'll be my paparazzi *

    *Jaloersheid*:9~


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    En je bent niet eens met 'm op de foto geweest? (N)

    Fragile schreef:
    En je bent niet eens met 'm op de foto geweest? (N)

    Nee, ben ik eigenlijk vergeten xD Doe ik de volgende keer als ik hem zie :P

    Gaaf ofzo. (nerd)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.