• De stelling van vandaag luidt:
    Een laptop is beter dan een gewone computer.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Niet mee eens, een laptop is beter voor bepaalde dingen, maar een computer weer in andere dingen


    Your make-up is terrible

    ik vind van niet.
    want op een computer kan je nog echt veel spellen op zetten als je dat wil.
    daar is een laptop niet zo goed voor als het goed is..
    maar,, als je het voor je werk gebruik is hij wel beter dan een computer :)


    Nvt

    Oneens, want met een laptop kan je niet alles doen wat je op een vaste computer kunt doen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vind ik niet ! , Ik kan niet eens met laptops werken joh x'D. Ik typ altijd weer verkeerd daar op,of ik druk op verkeerd knopje en dan is alles weg! O.o Doe mij maar gewoon de normale computer =D


    Sometimes it's best not to care.

    Nee. Laptops hebben vaak geen muis, een kuttoetsenbord waarmee je blind continu spelfouten maakt ><, veel te kleine harde schijf, weinig geheugen RAM en DDR, slechte videokaart en een heel slecht geluid.
    Moet ik verdergaan?:P Het enige voordeel van de laptop (en dat is waarvoor hij gemaakt is) is dat je hem overal mee naar toe kan nemen. Ik zeg: Neem een PDA/MDA, zoals de iPhone ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Nee. Ze zijn alleen handig om ze overal mee te nemen =]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    nee, als je zo'n laptop hebt als die van mij echt niet.. want ik heb de helft van de tijd geen internetverbinding..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    ik vind ze even goed

    ik vind de laptop handiger want die kan je zo overal meenemen. maar dat maakt een laptop niet beter. :Y) dus ik vind ze beide evengoed.


    -

    Laptops sltijten sneller maar een laptop os wel mooier en handiger enzo dus van mogen ze er allebei wel zijn =D


    Don’t waste your feelings and your hopes on love

    Oneens.
    Laptops zijn traag en hebben een slechte verbinding. Laat mij maar mijn lieve vertrouwde PC houden.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik ben nu wel blij met mijn laptop. Aangezien ik ziek ben, en ermee in bed kan liggen.


    Your make-up is terrible

    Niet mee eens.
    Een laptop heeft dezelfde functies als een computer; het ligt eraan welke versie erop zit. Zit Windows Vista erop, dan verschilt dat niet of het een pc/laptop is.
    In uitzonderingen hebben sommige laptops geen printscreen etc.


    -

    Ik vind een laptop juist beter. Ik heb er zelf 1, en zou echt niet meer zonder kunnen. Ik mis niks van een gewone computer =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee, van een laptop krijg je ltr rugklachten ><


    I want my bloody cheese now!^^