• Ö weetje wat ik overlaatst op de duitse zender ZDF zag ! Een vrouw,die een man heeft, en een zoon van 14 en een dochter van 11 en die moeder.. is verlieft op BILL ! ik bedoel,ze is iets in de 40 ! ze heeft bijna alles van Th,ze is al super veel naar concerten geweest,en ze heeft al een meet and great gehad met hen! die zit in haar midlife crisis ofzo..

    btw ; ik heb geen idee hoe je Midlife crisis juist schrijft xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    ooh.

    gekkerd is ze toch.
    maar dan heb je wel een hippe moeder ofzo.

    alleen zou ik het persoonlijk nogal eng vinden. (A)


    it's cool to know nothing.

    ooh wat erg als mijn moeder verlieft was op bill zou ik haar afchieten voor bills eigen best wil=P

    (K)(K)[A]ngel(K)(K)


    you will be my forever and ever.....

    omg ! ik zoe zot worre moest mn ma op undr verlieft zijn ,, kbedoel :s alleeuh ... creepy gwn xD ... "x

    Ö weetje wat ik overlaatst op de duitse zender ZDF zag ! Een vrouw,die een man heeft, en een zoon van 14 en een dochter van 11 en die moeder.. is verlieft op BILL ! ik bedoel,ze is iets in de 40 ! ze heeft bijna alles van Th,ze is al super veel naar concerten geweest,en ze heeft al een meet and great gehad met hen! die zit in haar midlife crisis ofzo..

    btw ; ik heb geen idee hoe je Midlife crisis juist schrijft xD

    Ja m'n hoela!Ik heb ineens vreselijk veel medelijden met Bill,die man en die haar kindere!Waarschijnlijk wil ze haar weer jong voele!xD
    Da wel effe een SCHAAMBAl xD

    Mwhahahah XD,
    mijn moeder vindt
    TH ook goed, en
    vindt Bill ook de
    leukste XD
    wmahahaha
    xx (H)


    Tremaine <3

    ik heb ZDF en ik heb het niet gezien :(

    Jah ik las het ergens ;3
    maar die vrouw had Bill toch ook ten huwelijk gevraagd?^^ zoiets zei Bill een keer in een intervieuw dat een oudere vrouw hem ten huwelijk vroeg, waar hij op antwoorde dat het de belangrijkste beslissing is die je maakt xD omg.. ik vind die vrouw eng.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb ZDF dacht ik niet .. ;o even kijken.. [/*kijkt naar Duitse zenders*]

    Ik heb ARD en ZDF [toch wel xD] NDR3, en dat waren de Duitse zenders.. Omg ik heb ZDF ook^^ eng, wist ik veel dat die zenders op me tv waren..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Dat hoorde ik ja:O
    Wist je trouwens ook dat Bill ooit 'ns tot huwelijk is gevraagd door zo'n oud wijf? xD


    omg ewwwww xD

    ömg!!! wat zielig voor haar man, haar kinderen,, maar vooral ook voor Billchen!!

    (...)

    ja,ze heeft zijn ster aan de binnenkant van haar arm ofzo iets.
    ik vind het echt gek. Dat wij,als als tieners/pubers verliefd worden op sterren,is toch best normaal,maar die vrouw is toch volwasse! heeft die dan nog echt de hormonen van een 14 jarige ?! xD


    Nee dat is ook niet normaal!


    Wie du mir, so ich dir.

    ömg!!! wat zielig voor haar man, haar kinderen,, maar vooral ook voor Billchen!!


    achja je kunt het ook zien, als; Eindelijk is iemand boven de 15 die verliefd op hem is. xD


    Wie du mir, so ich dir.

    En die man maar werken voor 't geld zodat zn vrouw de tiener kan uithangen door spulletjes van TH te kopen xD


    Not every conversation is a fight to win. - Christina

    OMG haha ik zou mijn ma een beetje haten moest dat zo zijn..


    I changed.

    Iel :'D

    iel xD


    don't Worry...Be gay.