• Dat wil ik even weten :Y)
    En het is niet dat ik aandachtsziek ben, ik wil gewoon eens weten waar ik precies bij hoor (cat)


    All was well.

    neeeeeeeeeeeeeeeee :P want ik ken je niet^^
    nee grapje je bent wel aardig bekend :]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Nee, je maakt gewoon meer topics aan dan de gemiddelde user =P


    Niet geschoten is altijd mis..

    niet fighten please. o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lize is like enorm populair in Smurfenland (=
    (cat)


    The soul needs autumn.

    nee.


    -

    ik ken je niet xD :Y)
    ik weet dat ik heel onbekend ben op Q :Y)


    Moving on but never letting go

    populair, denk ik, iedereen zegt het en ik ben pas 2dagen lid dus ik weet het eigenlijk niet precies :$


    i know you'll be my paparazzi *

    Lize (H), zegt dat genoeg?


    Your Butt is Mine!

    KensVAGINA schreef:
    en ik ben nu echt pissig Lize dus die asjeblieft niet alsof je grappig bent X_x want ik vind dit echt een naaistreek van jou. ik noem mezelf niet populair dus.


    Het was geen naaistreek, dat haalde ik er gewoon uit en het is niet omdat ik zeg dat jij jezelf populair noemt, dat je dan nu boos moet zijn, want ik doe wat ik wil en jij moet je daar niets van aantrekken. punt uit


    All was well.

    Ik ben populairder. :9~

    Willen jullie aub niet ruzieën op het forum?

    BarbiesDICK schreef:
    (...)

    Het was geen naaistreek, dat haalde ik er gewoon uit en het is niet omdat ik zeg dat jij jezelf populair noemt, dat je dan nu boos moet zijn, want ik doe wat ik wil en jij moet je daar niets van aantrekken. punt uit


    Nee maar straks krijg ik gezeik van mensen op mijn dak dat ik arrogant ben en weet ik veel wat. en ik kan er niet tegen als er dingen over mij gezegt worden die niet waar zijn lize dus.


    We can only learn to love by loving.

    Prodigy schreef:
    Ik ben populairder. :9~


    Das waar (cat)


    All was well.

    Nee. Ik vind je niet populair. Niemand hier op Quizlet is populair, of beter dan een ander.


    -

    Ik zei, ophouden.
    Tweede waarschuwing al.