• Helleu c:

    Mijn ouders zijn een weekje op vakantie, en nou zit ik dus beneden met mijn laptop en heeft mijn vader een JBL speaker die je via bluetooth kan verbinden met je smartphone/tablet.
    Nu heb ik al op internet lopen zoeken maar ik kan nergens vinden of je zo'n ding ook in verbinding kan brengen met je laptop via de bluetooth.
    Dus vraag ik me af of jullie Q'ers het misschien weten?

    Zo ziet 'ie er uit trouwens.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gewoon proberen, lijkt me? Als hij het doet is dat mooi en anders niets. Ik kon op google niet zoveel vinden


    wat was dit ookalweer

    Zit er geen gebruiksaanwijzing bij?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij moet je daar speciaal een bluetooth dingetje voor kopen (geen idee hoe ik het beter moet noemen). Wij hebben zoiets ook thuis, die steek je dan in je laptop en dan heb je bluetooth op je laptop, iets wat er anders volgens mij niet opzit.

    Zo'n ding:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sommige laptops hebben Bluetooth ingebouwd (zoals die van mij bijvoorbeeld) en dan kan dat dus C:


    26 - 02 - '16

    Marowak schreef:
    Zit er geen gebruiksaanwijzing bij?


    Ik heb geen idee. Mijn vader had hem voor z'n verjaardag gekregen en ik gebruik hem alleen als ze weg zijn c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Erlebnis schreef:
    Sommige laptops hebben Bluetooth ingebouwd (zoals die van mij bijvoorbeeld) en dan kan dat dus C:


    Ja ik heb ook een ingebouwd, heb ook al gekeken maar hij zoekt zo lang naar een ander apparaat dus vraag me af of het wel kan.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik kan mijn speaker met mijn laptop verbinden aan de hand van een kabeltje dat je als een hoofdtelefoon kan aansluiten. Misschien moet je er eens naar kijken?


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”