• Wow,check dit..dit is toch net wát te heavy o.O
    K vind 't bijna wemo gewoon ofzo :3
    Of cyber/industrial. whatever u like ^^
    Zie hier dat..kindgeval



    Edit:
    Als er hier hatelijke reacties worden neergezet zal dit topic gesloten worden.



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Edit)


    your eyes are like stars in the night.

    Die achtergrond is zo cyber man ><'
    Jullie hebben mij nog niet met lompe make up gezien


    No growth of the heart is ever a waste

    Mensen, jullie vinden het niet mooi, dat begrijp ik, maar laat haar toch. Zouden jullie graag hebben dat er een foto van jullie op een forum zou geplaatst worden en dat iedereen jullie zou zitten uit te kakken? Dacht het niet.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ga me niet aanvallen want ik zeg niet dat jullie dit zeggen of wat dan ook, dit is mijn mening..
    Ik persoonlijk vind het niet mooi, maar wie weet is ze hardstikke aardig? Dat zegt het uiterlijk niet over die persoon zelf.
    Bovendien moet ze toch gewoon zelf weten hoe zij er bijloopt? Als ze al voor schut staat, dan loopt zíj zo voor schut en jullie niet. Dus wat maakt het uit? =)


    -

    VampxRawwwrr schreef:
    omygawwd.. euhm ik denk euh een mix van wannabe scene en hippie? x]


    totaal niet schat. ze is eerder cyber.

    Mesmerized schreef:
    Ga me niet aanvallen want ik zeg niet dat jullie dit zeggen of wat dan ook, dit is mijn mening..
    Ik persoonlijk vind het niet mooi, maar wie weet is ze hardstikke aardig? Dat zegt het uiterlijk niet over die persoon zelf.
    Bovendien moet ze toch gewoon zelf weten hoe zij er bijloopt? Als ze al voor schut staat, dan loopt zíj zo voor schut en jullie niet. Dus wat maakt het uit? =)


    Indeed. laat mensen in hun waarde =) ik heb er ge-add op hyves.

    Net een zeemonster.


    -Ik herken haar, en eerst zag ze er beter uit.-


    blame the bully.

    MichaelBaby schreef:
    (...)

    Indeed. laat mensen in hun waarde =) ik heb er ge-add op hyves.


    Inderdaad.
    Dat moet je zelf weten. 8-)


    -

    owkee -_-'

    dat vind ik een beeetje overdreven..

    Willom schreef:
    Net een zeemonster.


    -Ik herken haar, en eerst zag ze er beter uit.-


    Houd je mond man. Ze is helemaal niet lelijk. En volgensmij ook vet aardig --' Loop der niet zo af te kraken.

    ieder zijn ding. maar ik vind het niet mooi. :p


    -

    Repeat schreef:
    Kolere.

    And I will repeat ^^
    Maar aan de andere kant, let it be.

    Je zou maar verveeld zijn x'D


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik sluit dit topic. Voor haar in persoon is dit niet leuk dat er zo over haar word gepraat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.