• Ik heb een theorie-examen cursus gevolgd van 4x3 uur.
    Ik ben nu een week in al mijn vrije tijd non stop aan het leren.
    Alleen vandaag al heb ik er 5,5 uur aan besteed, het leren.
    Elk, echt ELK oefenexamen dat ik doe blijft hetzelfde resultaat geven; GEZAKT.
    Ik word echt gestoord hiervan, ik begrijp gewoon niet wat er steeds fout gaat, hoe het kan dat ik steeds wat verkeerd doe.
    Op het moment voel ik me een beetje hopeloos >,<


    Life is hard and then we die

    ._____. 5,5 uur O_O


    SLOAN.

    Peeta schreef:
    ._____. 5,5 uur O_O
    Dat bedoel ik dus, ik dacht dat ik er wel mee zou hebben opgeschoten, maar echt geen barst gewoon, net zo slecht als de weken hiervoor.


    Life is hard and then we die

    Misschien komt het omdat je juist teveel leert?


    Numbers.

    Ik zakte ook voor alle oefenexamens en slaagde met vlag en wimpel voor mijn theorie-examen! Het zegt dus helemaal niks. :Y)
    Komt wel goeeeeeeeed!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Slaughterer schreef:
    Misschien komt het omdat je juist teveel leert?

    Ik neem aan dat je bedoelt voor je auto? Of niet? :W


    To infinity and beyond •

    Ja..


    Life is hard and then we die

    Probeer een andere manier van leren. Want ik denk dat je het fout aanpakt. (dat is meestal zo als je extreem lang leert en nog altijd buist..)


    Get outta my head!

    Reloaded schreef:
    Probeer een andere manier van leren. Want ik denk dat je het fout aanpakt. (dat is meestal zo als je extreem lang leert en nog altijd buist..)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Laat je meer ondervragen? Dan heb je wel zo'n beetje een idee of je het kent of niet.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je moet gewoon een aantal dingen goed onthouden. Rechts gaat voor, tenzij voorangsweg. Met uitritconstructie on onverharde weg gaat niet voor. Trams gaan ALTIJD voor tenzij anders aangegeven. Korte bocht gaat altijd voor lange bocht! Markering op uitstekende lading moet altijd zo'n bord zijn, geen handdoek. maximale lengte tussen 2 trekkende auto's is max 5 meter! geen 6. een streep op een bord naar een spoorwegovergang is 80 meter geen 100! Allemaal uit me hoofd :3 in een keer voor theorie EN rijexamen geslaagd =D
    Als je hulp nodig hebt, roep het maar! (krul)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Slaughterer schreef:
    Misschien komt het omdat je juist teveel leert?


    Ex astris, sciencia

    Reloaded schreef:
    Probeer een andere manier van leren. Want ik denk dat je het fout aanpakt. (dat is meestal zo als je extreem lang leert en nog altijd buist..)


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Blijven oefenexamens maken (:
    Met die theorie kom je niets vooruit.
    Bij mij was dat toch zo..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right