• Hello mensen,
    Nou, ik heb dus een heel klein stom en achterlijk probleempje.
    Ik kan niet kiezen tussen 'Witte strepen' en 'Stille dromen'. Zouden jullie mij willen vertellen welke jullie het meest geschikt vinden voor publicatie in een tijdschrift?
    'Witte strepen'
    'Stille dromen'

    Thanks <3


    Bored.

    Beide vind ik prachtig al is naar mijn mening Our sweetest dream mooier dan stille dromen vanwege dat kranten bericht erin. Daarom zou ik gaan voor Witte strepen omdat dat einde ook heel mooi is.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Stille dromen vind ik toch echt het mooist.


    -

    Witte Strepen.

    Stille dromen.


    We can only learn to love by loving.

    Ze zijn allebei heel mooi, moeilijke beslissing eigenlijk. Maar ik denk Witte Strepen.

    Stille dromen.


    Sweet dreams will come true.

    Stille dromen.


    You move me ......... Kurt

    Stille dromen


    I need you like a heart needs a beat

    Ik stem 465176453464x Witte Strepen. (cat)

    Jij speelt vals!
    But; Stille dromen, dan maar?


    Bored.

    Witte strepen. Is iets korter, ik denk daardoor voor veel mensen wat toegankelijker. Korter als in, vorm verhaal, het leest sneller door.


    Mew <3

    ik vind stille dromen iets specialers hebben


    Why don't you break my heart

    Prodigy schreef:
    Ik stem 465176453464x Witte Strepen. (cat)

    Dan doen we dat samen want dan wint Witte Strepen zeker! (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NotYourFreak schreef:
    Witte strepen. Is iets korter, ik denk daardoor voor veel mensen wat toegankelijker. Korter als in, vorm verhaal, het leest sneller door.

    Hmm, het komt wel in een tijdschrift dat bedoeld is voor beginnende en gevestigde schrijvers enz...


    Bored.

    Ik zou kiezen voor Stille Dromen.
    But jij moet toch zelf kiezen.