• ik liep laats de badkamer in
    en toen zat men broer met zen
    vriendinnetje in bad
    heel genant:$:$


    To The Stars Through Adversity

    Gatverdamme. Levenslange trauma's zou ik er aan overhouden :|.
    Spijker de volgende keer de deur dicht!


    I recycle my thoughts.

    genant ':') mmijn broertje kwam keer aankloppen toen ik in badsat met iemand. neeheej ga niet zegge wie :P*stekkt tong uit* en oen moest ik deur open doen. en wat ging hij segge? 'PAPA MAMA ZIJN BENEDE AAN HET NEUKEN Oo' ik echt zo 'gatver, en dit moet ik wete omdat?' 'nou zodat je niet naar benede gaat' 'Duuh , ik blijf zowiezo boven, nu helemaal *bedenkt wat uders doen* *trouwma*' en toen liep hij bijn ade bad kamer in van 'wat doet "iemand" hier?' ik egt zo 'niks doei.' *bam* deur dicht x')

    ik heb geen broer 8D

    BotisLover schreef:
    haha hoe reageerde hun erop toen jij met geschokke hoofd naar hun keek? xD

    Ghaha xD Najaa...ik en mijn vrienje zijn ook al wel eens 2 keer dik betrapt geweest. Maar echt zwaaaar:$


    Live for something or die for nothing

    TommBomm schreef:
    Dat zou ik echt NEVER willen meemaken! O.O


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mwuaha. ^^


    It even took me by surprise

    Muahaha. Ik zou me dood schrikken moest ik dat zien. En dan met een rood hoofd weg gaan. -alleen kan ik niet blozen. >,<-


    You'll never dream alone. <3

    Schaam ^^


    -

    Das erg.


    Some angels have no wings.

    omg genant! Ah ja, ze moeten de deur maar op slot doen :p ahh gadver! Mag er niet aan denken dat ik m'n broer met z'n lief betrap -_- *shock*

    mijn vader heeft m'n zusje een keer betrapt achter de school van mijn andere zusje, met een ander dan haar vriendje... En ze waren zeg maar erg ehm... bezig:O


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    echt wel genant

    MichaelBaby schreef:
    genant ':') mmijn broertje kwam keer aankloppen toen ik in badsat met iemand. neeheej ga niet zegge wie :P*stekkt tong uit* en oen moest ik deur open doen. en wat ging hij segge? 'PAPA MAMA ZIJN BENEDE AAN HET NEUKEN Oo' ik echt zo 'gatver, en dit moet ik wete omdat?' 'nou zodat je niet naar benede gaat' 'Duuh , ik blijf zowiezo boven, nu helemaal *bedenkt wat uders doen* *trouwma*' en toen liep hij bijn ade bad kamer in van 'wat doet "iemand" hier?' ik egt zo 'niks doei.' *bam* deur dicht x')
    Ook echt vet genant xd


    Sweet dreams will come true.

    BotisLover schreef:
    haha hoe reageerde hun erop toen jij met geschokke hoofd naar hun keek? xD

    zij waaren net zo geschokt als ik


    To The Stars Through Adversity