• dít noem ik echt het toppunt van obsessie hoor. xD! dat vind ik toch wel heel erg. ik bedoel, hallo ze heeft 2 kinderen en een man, die ze op zou willen geven voor Bill!

    da's toch erg of niet?


    It's not the same without you.

    hahahahah ze eten braadworst XDD -okay, sorry maar daar moest ik om lachen x;-
    anyway, dat is echt ziek :/ die arme kinderen/man o;


    i think about you every day~

    is toch al oud nieuws over die moeder die verliefd is op Bill..& ,men als ik haar vent was ik vroeg direct een scheiding aan o_O
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Muhaaaaaa lacht da uit :Y)


    We'll never be as young as we are tonight

    :O Pedofiel XD
    had ik al gezien maja...
    she's very like...
    WEIRD XD


    You are so god damn Sexy <3

    shit man :O hoe egoïstisch is die ma :S


    en dan ook nog Bill mooier vinde dan uw eige kind:S


    ik hoop da die familie haar laat valle:S ik snap nie da die da uithoude


    Moving on but never letting go

    Fuck.. kan niet weergeven.. wat is dit? een Filmpje? .. Uitleg please! .. Dit klinkt namelijk zeer gestoord Ö


    Houston, we've got a problem.

    wow :O


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    dat je fan bent, oke
    maar dit is wel erg hoor
    als ik die man was, dan zou ik allang bij haar zijn weggegaan, en dan had k die kinderen meegenomen
    dat mens is echt gestoord

    oh my god
    ze zou gewoon haar familie achter laaten
    echt niet normaal en ze zei echt gewwon dat haar zoon lelijk was echt waar:| niet meer normaal


    To The Stars Through Adversity

    er is een grens hea ... en zij gaat daar losjes over ö


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Omg ?!
    Oke, veel tieners zijn verliefd op Bill of Tom of Georg of Gustav, maar dat zijn droomliefdes, ik denk dat iedereen wel weet dat dit niet kan uitkomen, of toch 1 op 1000000000 kans misschien, maar je moet gewoon realistisch blijven, ik bedoel, als ze zo verliefd op Bill is, wrm blijft ze dan bij haar man, ik zou het als man van haar ook niet aankunnen en als helemaal niet als kind, horen hoe je moeder een andere man leuker vind dan je eigen vader is erg, dit is gewoon niet normaal. Ok dat een tiener dit zegt, maar een oudere vrouw mét kinderen én een man. Dat gaat te ver.

    Dat is wat ik ervan denk.

    x