• Hey guys!
    Ik vroeg me af of nog meer mensen de Amino app hebben? Het is basically de perfecte fandom app. Je kan binnen de app communities joinen, en daar o.a blogs lezen/schrijven, quizzen/polls maken en chatten met andere fans. Ik ben zelf vooral actief op Thrones/Asoiaf amino, maar er zijn nog veel meer communities.

    Dus ja, is er hier iemand die ik kan toevoegen? :Y)

    (Het is wel vooral in het Engels, btw)

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 16:55 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik zit zelf in twee K-pop group amino's en twee cosplay ones ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kan je niet naar fandoms zoeken in die app? Ik heb echt geen zin om uren door de onoverzichtelijke lijsten te scrollen..

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 18:49 ]

    Yagouaroundi schreef:
    Kan je niet naar fandoms zoeken in die app? Ik heb echt geen zin om uren door de onoverzichtelijke lijsten te scrollen..
    En kan je je eigen maken/aanvragen?

    Je kunt inderdaad op fandoms zoeken ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je kan ook je eigen community aanmaken, indeed.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Paladin schreef:
    (...)
    Je kunt inderdaad op fandoms zoeken ^^

    Teach me

    Het zelf maken had ik al uitgevogeld. Ik was nog niet helemaal naar beneden gescrold. (: Is er al een Quizlet groep?
    En dear lord, ik kom nu al om in de chats.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2017 - 19:15 ]

    Yagouaroundi schreef:
    (...)
    Teach me

    Het zelf maken had ik al uitgevogeld. Ik was nog niet helemaal naar beneden gescrold. (: Is er al een Quizlet groep?
    En dear lord, ik kom nu al om in de chats.

    Heb je de algemene Amino app? Want dan staat er bovenin een zoekbalk en als je dan bvb Cosplay zoekt, krijg je allemaal relevante groepen ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ^Heb het gevonden (:

    Ik snap echt niets van deze app nog. Net had ik 3 sterren en nu nog maar 1 en ben ik 0 minuten online geweest. En ik snap niet hoe ik bij mijn profiel kom om te bewerken.

    Yagouaroundi schreef:
    ^Heb het gevonden (:

    Ik snap echt niets van deze app nog. Net had ik 3 sterren en nu nog maar 1 en ben ik 0 minuten online geweest. En ik snap niet hoe ik bij mijn profiel kom om te bewerken.


    Je komt zeg maar in hogere levels door blogs te maken, online te zijn, etc. Daarvoor krijg je reputation. Van level 1 naar level 2 is iets van 10 rep, terwijl van level 10 naar level 11 1,000 rep is. In het begin ga je dus heel makkelijk omhoog.
    En gewoon klikken op je profielfoto zeg maar. Dan moet je wel eerst een community joinen, I guess.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Het gaat per community blijkbaar. Dat wist ik niet. (:

    Ik heb nu een eigen gemaakt, maar die hele app voor het creëren werkt niet.

    Yagouaroundi schreef:
    Het gaat per community blijkbaar. Dat wist ik niet. (:

    Ik heb nu een eigen gemaakt, maar die hele app voor het creëren werkt niet.


    Wacht, is het nou wel gelukt of niet?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Het aanmaken is gelukt, ik kan hem alleen niet activeren voor anderen. Of jullie moeten Quizlet.nl kunnen vinden (nerd)

    Yagouaroundi schreef:
    Het aanmaken is gelukt, ik kan hem alleen niet activeren voor anderen. Of jullie moeten Quizlet.nl kunnen vinden (nerd)


    Ik kan hem vinden heujj. We zijn de enige twee members. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nundu schreef:
    (...)

    Ik kan hem vinden heujj. We zijn de enige twee members. :')

    Saaaad (6)

    Kom joinnnn uss iedereeen (yeah)
    Quizlet.nl