• Vandaag hadden we dus eigenlijk economie S.O.
    maar we moesten van die gekke formules kennen, en die zijn dus super moeilijk en leken super veel op elkaar, dus wist ik ze natuurlijk niet.
    En toen ik had dus op mijn hand even een spiekbriefje gemaakt, want anders ging ik 't toch verkloten =3
    Maar.. toen gingen ik en nog 3 andere kinders naar die les toe lopen, en toen konden we 't lokaal niet vinden x'D
    dus wij eerst helemaal van : kutzooi x_x
    en wij eerst naar een leraar, die zegt: "ja, jullie horen in 41C te zitten." *daar zat niemand x'D. er stond alleen 1 tas x'D*..
    Even later naar de mentor: "ja, jullie horen in 41C te zitten, maar misschien moet je in de mediatheek kijken.."
    was de klas gewoon helemaal nergens te vinden.
    Dus wij zijn uiteindelijk -na 300 rondjes door de school x'D- gewoon ergens gaan zitten. x'D

    maar uiteindelijk is 't toch niet zo erg dat we het gemist hebben, want het was blijkbaar heeel moeilijk =3

    iemand vandaag ook zoiets meegemaakt? =)

    Whahaha, geweldig! x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Néé, bij ons is het namelijk niet zo moeilijk om een lokaal te vinden. Hebben nogal een tamelijk kleine school :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Néé, bij ons is het namelijk niet zo moeilijk om een lokaal te vinden. Hebben nogal een tamelijk kleine school :'D

    mijn school is redelijk groot..
    naja. eigenlijk gewoon groot! :Y)
    =3

    Ik had vandaag geen school.


    Only losers can act the way you do

    Hahaha, dat is handig. Op mijn school verdwaal je niet zo makkelijk, het is echt klein daar.

    Fragile schreef:
    Hahaha, dat is handig. Op mijn school verdwaal je niet zo makkelijk, het is echt klein daar.

    jaa.. dat wel =3
    alleen 't is wel kut als je door heel de school moet lopen. Dat is echt geen pretje x'D

    Hahaha ja dat smste je al :'D
    -heb geen blox meer dus smste niet terug-


    -

    Genius schreef:
    Hahaha ja dat smste je al :'D
    -heb geen blox meer dus smste niet terug-

    jaa.. =3
    dat vond ik wel leuk om te vertellen (A)
    hihi, =']
    wel super toevallig, precies met wie ik 't lokaal niet kon vinden, daar zit ik samen mee in een ak poster iets :'D
    toen hebben we daaraan gewerkt =3
    -heb ik dat al verteld? x'D-

    Dat heb je niet verteld nee (nerd)


    -

    Genius schreef:
    Dat heb je niet verteld nee (nerd)

    dan weet je ut nu x'D
    haha :'D

    Ik heb soms dat ik verkeert zit ^^
    en ik zit al 3 jaar op die school =P
    heb er al een stempel door gekregen ><


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    BananaBunny schreef:
    Ik heb soms dat ik verkeert zit ^^
    en ik zit al 3 jaar op die school =P
    heb er al een stempel door gekregen ><

    wat is een stempel?
    het zelfde als een telaat briefje? .. =3

    -ik krijg deze keer geen straf of moet na komen ofzo, omadat 2 leraren ons gezien hebben enzoo :'D en het stond verkeerd op het rooster..dusjaa :'D-

    Haha, dat is best wel droog eh. Nouja, hopen dat jullie geen één ofzo krijgen, omdat jullie hem hebben gemist.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Haha, dat is best wel droog eh. Nouja, hopen dat jullie geen één ofzo krijgen, omdat jullie hem hebben gemist.

    nee.. en anders klaag ik der aan (duivel)

    Ghahahha. Best raar :'D
    Ik ben zo ongelofelijk slecht in Eco. Laatst een 1.7 gehaald.
    MAAR OKE
    Ik neem aan dat jullie het mogen inhalen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?