• Emilie heeft een vieze man op haar school, die soms op de speelplaats staat en als hij zijn pet afzet dan zie je een grote, dikke puist op zijn kop staan met haar op (lol) Wat is het vieste wat jij ooit al een persoon hebt zien doen? :9~


    All was well.

    3 Dubbel topic, slotje


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Een van de drie topics open.
    -herstel-

    Ziezo mensen 8D


    All was well.

    Hehe, dat dus (: Of heb ik ooit nog iets viezer gezien?


    Only losers can act the way you do

    Wat ik me tot nu toe kan herinneren;
    Op Koninginnedag plaste een man dik 4 minuten lang tegen een paar fietsen aan o0' Bij een bibiotheek. Dat was zo vies, en sindsdien zet ik me fiets nooit meer tegen dat gebouw daarzo aan ==' Jakkes


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik zag een man zich aftrekken in de duinen :9~


    All was well.

    BarbiesDICK schreef:
    Ik zag een man zich aftrekken in de duinen :9~
    Gatverdamme!!:|

    ik was aan het zwemmen bij het emstergat (meertje bij mij in de buurt) met een paar ex vriendinnen daar zagen we een man en een vrouw batsen aan de overkant van het meertje op de oever en dan wel zonder dekentje over hun heen O,o


    en ik fietste langs een huis heen doet een vent in zijn blote leuter de gordijnen los O,o *krijgt een trauma*

    ik euh
    zag een ouwe opa in zn onderbroek
    voor het raam staan.
    :\


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    KimxBill schreef:
    ik was aan het zwemmen bij het emstergat (meertje bij mij in de buurt) met een paar ex vriendinnen zag we een man en een vrouw batsen aan de overkant van het meertje op de oever en dan wel zonder dekentje over hun heen O,o


    en ik fietse lang een huis heen doet een vent in zijn blote leuter de gordijnen los O,o *krijgt een trauma*

    oh gaaawd.
    dan voel je je toch enorm ongemakkelijk o_x


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    oh gaaawd.
    dan voel je je toch enorm ongemakkelijk o_x



    Ja idd ik fietst wel snel door

    Whaha, ik heb medelijden met jouw Kim!!! Hmm een man in het zwembad met zijn zwembroek op halfzeven staan, echt dat was vies! :(


    I'm your bitch [:

    Karen en ik waren eens in de bieb en daar had een man een keistrak fietsbroekje aan en géén onderbroek eronder. Dat was mijn lesje biologie voor die dag.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    we waren op vakantie, in een hotel. En ik loop rond 2 uur smiddags even op ons terras. Zie ik op het terras onder ons, een naakte ouwde man zonnen

    dat was nogal.. vuil ;s


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ei, ei, ja, op vakantie lag er zo'n vieze Fransman in een string te zonnen. ö


    Only losers can act the way you do