• Worden jullie snel verliefd of niet? Want ik word dus erg snel verliefd .. soms een voordeel, soms een nadeel :S


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    neej
    ik moet de jongen eerst goed leren kennen anders ben je verliefd op het droombeeld dat je van die jongen hebt...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik word wel redelijk snel verliefd en dat is soms, zoals jij al zei, vervelend.

    DarkPrinces


    Quin induco in Abysuss, quam servo in Caelum!

    Hmmh, weet ik niet?
    Ben maar 1x echt verliefd geweest/ik ben het.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Deliverance schreef:
    Hmmh, weet ik niet?
    Ben maar 1x echt verliefd geweest/ik ben het.

    wees blij: P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    beetje wel.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ja echt heel snel. Ik kan echt al na een uur op iemand verliefd zijn..

    Vroeger wel, nu niet meer! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Nee. Ik heb soms vriendinnen en die hebben dan net een jongen leren kennen en dan zijn ze al verliefd. Dan heb ik echt zoiets van; 'Hóe kan dat nou? Je kent hem amper, leer hem eerst eens beter kennen of zo.'
    xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    Nee. Ik heb soms vriendinnen en die hebben dan net een jongen leren kennen en dan zijn ze al verliefd. Dan heb ik echt zoiets van; 'Hóe kan dat nou? Je kent hem amper, leer hem eerst eens beter kennen of zo.'
    xD

    -kijkt fluitend de andere kant uit-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    NEE, helemaal niet xD


    Your Butt is Mine!

    Ja,maar verliefdheid kan ik het dan niet echt noemen. Dan is het gewoon meer de aantrekkings kracht van die jongen. Ik ben in mijn leven 2 keer echt verliefd geweest. En dat is 3 jaar geleden 1 jaar lang, en nu al 2 jaar.

    JOYCESTYLE schreef:
    Ja,maar verliefdheid kan ik het dan niet echt noemen. Dan is het gewoon meer de aantrekkings kracht van die jongen. Ik ben in mijn leven 2 keer echt verliefd geweest. En dat is 3 jaar geleden 1 jaar lang, en nu al 2 jaar.

    wow . proficiat: )


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    xDarkPrinces schreef:
    Ik word wel redelijk snel verliefd en dat is soms, zoals jij al zei, vervelend.

    DarkPrinces


    None but ourselves can free our minds.

    Nee... Of ja... ik ben te kritisch, maar nu ik voor het eerst verliefd ben, was het wel in één keer:|
    Vet vaag.
    Mja, verliefd zijn is kut:')


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    nee, dit is de 2e keer dat ik echt verliefd ben. en de 1e keer was op een beroemd persoon (A) thank god dat ik nu verliefd ben op een normaal persoon :')


    -