• nou ik had dus vandaag 2 so's achter elkaar. Ak en Nederlands. Dus eerst hadden we Ak, ik schrijf op me blaadje: naam, klas, datum, vak, leraar.

    Daarna hadden we Nederlands. Ik schrijf op me blaadje: naam, klas, datum, vak*ik schreef in plaats van Nederlands, aardrijkskunde*, leraar.
    ik dacht dus dat ik alles goed erop geschreven had.

    Heeft iedereen zijn so ingeleverd zegt de leraar ineens: 'Mireille, sinds waarneer geef ik ak?', iedereen draait zich naar mij om..*was wel eventjes een schaam moment, maar ik vond het eigenlijk wel grappig :Y)*

    Maar ik dat dus gewoon opgeschreven, maar ik weet niet meer dat ik dat opgeschreven heb..xD

    nu de vraag aan jullie: hebben jullie ook wel eens gehad dat je wat schreef of zei, terwijl je het niet door hebt (of weet), dat je dat gezegt/geschreven hebt?

    Ik heb het zo vaak dat ik gewoon vergeet welk vak we hebben en de neiging heb om het te vragen, maar dan lees ik gewoonweg de vragen op het so en dan weet ik het wel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mellifluous schreef:
    Ik heb het zo vaak dat ik gewoon vergeet welk vak we hebben en de neiging heb om het te vragen, maar dan lees ik gewoonweg de vragen op het so en dan weet ik het wel.

    hihi, =)

    ik heb dat so zelf wel goed gemaakt,maar ik was er niet helemaal bij..xD^^...

    toen de leraar dat ook zei moest het eff tot me doordringen wat ze zei..xD...traag van begrip (A)



    Wie het laatst lacht, is traag van begrip:X..sorry, maar dat stond in de agenda van een vriendin van me, en daar moet ik nu aan denken..xD

    ik schrijf vaak de maand en dag fout (=


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    ik schrijf vaak de maand en dag fout (=

    volgens hebben daar meer last van..xD^^

    heb ik btw. ook wel eens.. niet zo heel vaak..xD

    kherinner me soms wel dingen niet meer x) echt raar zei ik iets 5seconde gelede en soms weet ik het al niet meer xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik heb wel eens dat ik de naam van mijn buur opschrijf ipv mijn eigen naam xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee, dat heb ik nog nooit gehad. Maar een jongen uit mijn klas wel. Die zat naast een andere jongen bij een toets of SO ofzo, en toen schreef hij niet zijn eigen naam op, maar die van die jongen die naast hem zat. Hele klas in een deuk. x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Aurelia schreef:
    ja, ik had eens 1992 opgeschreven ipv 2008 =='
    Hahah die vind ik wel écht stoer.
    Ik heb vaker mr. {...} opgeschreven ipv mevr. {...} En telkens alleen bij haar, maar daar kon ik niks aan doen, want stiekem leek ze ook wel op een man, dus dat ging dan gewoon vanzelf. En natuurlijk merkte ik dat dan altijd weer net te laat :X


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb vandaag nog prongelijk opgeschreven dat 't april is.

    seksuele opvoeding? Ö.ö

    Ik schrijf vaak genoeg iemand anders zijn naam op xP


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Aurelia schreef:
    ja, ik had eens 1992 opgeschreven ipv 2008 =='
    haha vet lol! tellaat ingeleverd :Y)

    Met Frans schrijf ik altijd Dhr. De Block (De heer)...
    We hebben een lerares. :')

    Prodigy schreef:
    Met Frans schrijf ik altijd Dhr. De Block (De heer)...
    We hebben een lerares. :')

    haha, die is slim..:'D


    vandaag heb ik btw. goed opgelet wat ik boven mijn so schreef. *ik had alwéér s.o. nederlands..(A)*

    Ik heb 2 jaar lang de naam van mijn lerares Frans fout geschreven (x Ik schreef: Mevr. Kock en het was; Mevr. Kok zonder c
    Heel dom (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells