• Kijk hoe lief !!.. Tom heeft een hondje !!

    http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2009/05/13/1_pluizig_aanhangsel.jpg


    ...

    ik zie het niet.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Arm Hondje (huil)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    aaaah hoe cuuute <3

    nerveus schreef:
    Arm Hondje (huil)
    Omdat?


    Wie du mir, so ich dir.

    Wauw, hij heeft een hond, dat heb ik nog nooit meegemaakt. ._.

    Devious schreef:
    Wauw, hij heeft een hond, dat heb ik nog nooit meegemaakt. ._.
    Hij heeft er zelfs 4, wat dacht je daar van *engewenkbrauwwiebel* (krul):Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Hij heeft er zelfs 4, wat dacht je daar van *engewenkbrauwwiebel* (krul):Y)

    Dat heb ik op het nieuws gemist dan. o.o

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 21:57 ]

    Devious schreef:
    (...)
    Dat heb ik op het nieuws gemist dan. o.o
    Meen je dat serieus :'D of ben je sarcastisch? Ze hebben al een paar jaar hondjes, ieder jaar kwam er een of anderhalf bij tot nu toe (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Meen je dat serieus :'D of ben je sarcastisch? Ze hebben al een paar jaar hondjes, ieder jaar kwam er een of anderhalf bij tot nu toe (krul)

    Het was sarcastisch bedoelt. ;x
    Maar wel leuk, zo'n anderhalve hond. Is dat dan de kop of het achterste? :'DD

    Devious schreef:
    (...)
    Het was sarcastisch bedoelt. ;x
    Maar wel leuk, zo'n anderhalve hond. Is dat dan de kop of het achterste? :'DD
    Hahah okey, ja je weet maar nooit met Quizletters hier :'D. Volgens mij kun je dat aanvinken op het adoptiebiljet wat je wilt, en zo kun je dan voor een hele hond sparen, net als bij een happy meal vroeger, toen je een ding nog bij elkaar moest sparen in stukjes(krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Hahah okey, ja je weet maar nooit met Quizletters hier :'D. Volgens mij kun je dat aanvinken op het adoptiebiljet wat je wilt, en zo kun je dan voor een hele hond sparen, net als bij een happy meal vroeger, toen je een ding nog bij elkaar moest sparen in stukjes(krul).

    Ik ging vroeger nooit naar de McDonalds, alleen naar de Quick en daar moest je niet sparen. (A)

    Hmm.. ik vind kleinere honden liever $:


    when words fail, music speaks.

    Het is toch niet bijzonder dat hij een hond heb? Ik heb ook een hond, dus?
    Oofff... denk ik nu helemaal verkeerd? ;D


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Keizer schreef:
    Hmm.. ik vind kleinere honden liever $:
    ze hebben twee vet lieve tekkeltjes :'D, die zijn wel echt vet schattig. Oja, een heeft het formaat van eent tekkel, geen idee wat voor ras het is :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    ze hebben twee vet lieve tekkeltjes :'D, die zijn wel echt vet schattig. Oja, een heeft het formaat van eent tekkel, geen idee wat voor ras het is :'DD
    Haha wij ook, 2 tekkels en een jack russel, dus ik hou van lieve schattige hyper hondjes. =x
    & Man, wat weet jij veel over hun? Haha stalker? (cat)

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 14:25 ]


    when words fail, music speaks.