• Sinds een tijdje kunnen mensen hun quiz of serie in the spotlight zetten. Dat zorgt voor wat inkomsten zodat de site kan blijven bestaan.

    Voordeel hiervan is dat de reclames die via Google Adsense overbodig zijn geworden en deze zijn nu dus verwijderd.

    Hierdoor is de site opnieuw weer wat sneller geworden en uiteraard ook wat overzichtelijker.

    En nu niet vergeten om af en toe je quiz in the spotlight te zetten zodat de reclame van google weg kan blijven (Y)


    Dit is mijn signature...

    Ja, haha. die spotlight kost geld toch?
    Daar begin ik niet aan.. ga me btg niet vernielen door quizlet -.-


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ja, haha. die spotlight kost geld toch?
    Daar begin ik niet aan.. ga me btg niet vernielen door quizlet -.-

    Het is gelukkig ook niet verplicht :)

    Er zijn anderen die het er wel voor over hebben en die zorgen ervoor dat Quizlet kan blijven bestaan.

    We moeten deze mensen dus met zijn allen dankbaar zijn :Y)


    Dit is mijn signature...

    Ja. Maar ik heb nooit btg voor quizlet, want ik sms teveel^^ best wel jammer, maar ik hoef me serie niet te promoten, ze worden gelukkig wel gemaakt xD


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Het is gelukkig ook niet verplicht :)

    Er zijn anderen die het er wel voor over hebben en die zorgen ervoor dat Quizlet kan blijven bestaan.

    We moeten deze mensen dus met zijn allen dankbaar zijn :Y)

    Heu Amen_O_


    Why don't you break my heart

    heb 2x iets in de spotlights gezet ^^
    één van Doo (vanwege deel 50) en één van mezelf

    Ik wil wel dingen in de spotlight zetten, maar ik mag niet van mijn ouders -_-"


    What's wrong whit loving someone?

    Ik wil het wel doen, maa i k hoor van veel mensen dat het nog niet perfect werkt; je moet iets van 3 x iets opsturen voordat het op quizlet komt. Zodra ik het veilig kan doen zal ik zeker ook een quizje in de spotlight zetten ;)


    BAM!

    ja, maar dat in de spotlight zetten is duur... ik mag het niet van me ouders:| dus dat gaat voor mij al nie door, als het nou iets goedkoper kon had kammelijker geweest ^^

    Als het niet van je ouders mag, dan moet je het zeker ook niet doen.

    Het is als je niet zoveel geld of btg hebt idd vrij duur, maar als het goedkoper is dan gaat er relatief gezien veel meer geld naar de telecomprovider en komt er dus nog steeds geen geld binnen.


    Dit is mijn signature...

    Ik wil het wel doen, maa i k hoor van veel mensen dat het nog niet perfect werkt; je moet iets van 3 x iets opsturen voordat het op quizlet komt. Zodra ik het veilig kan doen zal ik zeker ook een quizje in de spotlight zetten ;)

    Ik heb pas 2 keer de klacht gekregen dat het niet werkte. Bij de een kreeg ik daarna een mailtje dat ze zelf een foutje had gemaakt en bij de ander heb ik de quiz zelf maar in the spotlight gezet.

    Zover ik kan zien en horen werkt alles perfect hoor.

    Mocht het onverhoopt toch niet werken, dan kun je het me altijd laten weten onder vermelding van het tijdstip en de quiz waar het om gaat.


    Dit is mijn signature...

    Ik heb het een keer met m'n nieuwste quiz gedaan die ik zelf superstom vondt maar andere niet en het werkte perfect bij mij. Niks te klagen ;)

    ik doe het niet omdat het vanuit België NOG Meer geld kost,en dat dus Héél duur is...
    xx


    everybody needs a song.

    ik doe het niet omdat het vanuit België NOG Meer geld kost,en dat dus Héél duur is...
    xx

    Belgie is idd 20 cent duurder. Daar kan ik helaas niets aan doen. Blijkbaar zijn de telefoon providers wat duurder of willen ze gewoon meer geld aan ons verdienen.


    Dit is mijn signature...

    Spijtig dat je voor sPotlight moet betalen , maar dat is te begrijpen ;) , anders zet iedereen zijn serie of profiel in de spotlight

    Ik vin t wel een goed idee. En voor wat, hoort wat.. toch ;)