• WTF wat lees ik in de POPCORN (duits tijdschrift)

    Bill zou gaan met zijn styliste!

    ze zouden al een paar keer knuffeld en zoenend gezien zijn en er stond een (vaag) plaatje bij waar ze arm in arm liepen.

    het was een ingestuurd bericht dusz ik weet niet of het waar is of niet. eigenlijk denk ik het niet (ik weet het bijna wel cker)

    wie weet cker of dit verhaal waar is of niet??


    She said: I gotta find out for myself

    Omg mensen gaan we weer.

    Die roddel is zo oud&btw who cares als het echt zo was..Alsof je ooit het vriendinnetje van Bill wordt.Och mensen waarom blijven jullie hopen,ten 1e Bill is sowieso bi&anders homo en ALS hij op meisjes valt,zal jij het heus niet worden.Wat hebben we toch weer een laag niveau¬¬


    AMEN Sisther, AMEN XD


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    Geen iddee.. Billabong, The Tomster, The Gustinator.. The Almighty Georg.. xD
    Hehe, jij bent echt goed. -cheer-


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    (...)

    AMEN Sisther, AMEN XD




    whahaha heey Kirsten xD


    Lalalalalalalala.

    ik weet genoeg orr
    bedankt voor het reageren (A)


    She said: I gotta find out for myself

    Maar mensen ik vind dit laag¬¬

    Waar maak je je druk om?Het lijkt wel of mensen Bill geen geluk meer gunnen.Hetzelfde bij Tom,omdat Nicole Scherzinger met Tom heeft gepraat haat iedereen haar in een keer¬¬ ach mensen zoek een leven en zoek zelf een vriend/vriendin die je WEL kan krijgen


    Lalalalalalalala.

    Maar mensen ik vind dit laag¬¬

    Waar maak je je druk om?Het lijkt wel of mensen Bill geen geluk meer gunnen.Hetzelfde bij Tom,omdat Nicole Scherzinger met Tom heeft gepraat haat iedereen haar in een keer¬¬ ach mensen zoek een leven en zoek zelf een vriend/vriendin die je WEL kan krijgen
    Wehehee, jij hebt echt helemaal gelijk. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    To be honest I don't give a shit xD Voor mijn part heeft die de 120 tegelijk xD
    Maar eh die roddel is idd niet waar,, en oud o__O


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)


    whahaha heey Kirsten xD


    whaha hoi.. Maar je hebt wel gelijk.. Iedereen houdt van ze.. [op een enge obsecced manier] maar niemand gunt ze iets..


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Wehehee, jij hebt echt helemaal gelijk. :'D


    Toch iemand met verstand^_^


    Lalalalalalalala.

    WTF wat lees ik in de POPCORN (duits tijdschrift)

    Bill zou gaan met zijn styliste!

    ze zouden al een paar keer knuffeld en zoenend gezien zijn en er stond een (vaag) plaatje bij waar ze arm in arm liepen.

    het was een ingestuurd bericht dusz ik weet niet of het waar is of niet. eigenlijk denk ik het niet (ik weet het bijna wel cker)

    wie weet cker of dit verhaal waar is of niet??


    Dat artikel in de popcorn tja,

    Popcorn schrijft ontzettend veel onzin over hun. En je ziet op dat plaatje ook gewoon Tom, en Georg enzo ernaast lopen.

    En daarbij;

    Geloof je nou echt, dat hij het meteen gaat vertellen? Of meteen een persconferentie zou gaan geven? Ik bedoel, al zou hij het doen, dan doe je dat toch, als je denkt dat het een serieuze relatie is...

    (...) Hehe, jij bent echt goed. -cheer-


    whaha dankje xD(hoera)


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar mensen ik vind dit laag¬¬

    Waar maak je je druk om?Het lijkt wel of mensen Bill geen geluk meer gunnen.Hetzelfde bij Tom,omdat Nicole Scherzinger met Tom heeft gepraat haat iedereen haar in een keer¬¬ ach mensen zoek een leven en zoek zelf een vriend/vriendin die je WEL kan krijgen

    Couldn't agree more! 'k Snap dat ook niet. Laat ze lekker een leven leiden, ik hou me wel bezig met andere leuke jongens;) En van Nicole Scherzinger, daar had ik toch al een hekel aan(A):P. Als zij verliefd zijn, moeten ze vooral zijn. Zolang ze maar gelukkig zijn en goede muziek maken enzo:D


    Why don't you break my heart

    (...)Wehehee, jij hebt echt helemaal gelijk. :'D



    WHHOAOAOAHAOHAOAA !


    AMEN.

    (...)

    whaha hoi.. Maar je hebt wel gelijk.. Iedereen houdt van ze.. [op een enge obsecced manier] maar niemand gunt ze iets..


    Weer iemand met verstand^_^


    Lalalalalalalala.

    Ik heb die foto gezien O.O en ik ging gillen. écht heel hard, gelukkig was ik alleen thuis. Maar hij was al heel oud.. en .. wie zegt dat het niet gefotoshopt is? Deden ze toch ook met die LaFee.. waar we van dachten dat het Bill was, bleek het een dubbelganger te zijn |:


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]