• Okee om te beginnen, Hai:Y).Nhja ik ken dus een meisje die was eerst echt een grote fan van Tokio Hotel.Altijd maar van ; Tokio Hotel rockt fur immer enzo..Maar daarna kreeg ze verkeerde vriendjes enzeuw.Ik had haar al een tijd niet meer gezien.Opeens is ze een hater geworden en zegt ; Ze zijn arogant enzo.Ze is lid van de hyve; Haat aan tokio hotel enzo.En ik d8 waar is de oude *zij* gebleven.Volgens haar is ze wijzer geworden en is blij dat ze niej meer fan is van ''kut'' Tokio hotel.Oh mijn god hoezo nep?Hoezo slap?Hoezo triest?Hoezo Wanna B.Mij maakt het niet uit wat ze doet...Maar eerst zo'n grote fan en dan belachelijk maken -.- Wa vinden jullie hier van?
    <3 Tugba heeft gesproken.:Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Lang leve toegbaaa. :3 Want anku is het met je eens.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Lang leve toegbaaa. :3 Want anku is het met je eens.

    Danke.xD


    Pictures fade away, but memories are forever

    LANG LEVE O ZO WIJZE TUGBA!

    ik haat haar *** & *** xD ik verwijder haar meteen :O nadat je had verteld wat ze erover dacht. wou ik haar ook terug wel de oude.maar nu ze is 12 en duikt al het bed in en dat noemt ze wijs? pff dan ben ik god.

    xXx Derya <33

    srry voor domme dingen

    Mensen zijn het met me eens^^*wenkwiebelxD*


    Pictures fade away, but memories are forever

    Moet zeggen, dat het bij mij ook steeds meer die kant op gaat.. Niet dat ik TH nu vind sucken ofzo, want ik dank ook nogsteeds mijn leven voor een deel dankzij Spring Nicht, maar ze worden zo commercieel..
    Niet lullig bedoeld, maar dat is even hoe ik er op dit moment tegen aan kijk:$


    I want my bloody cheese now!^^

    Moet zeggen, dat het bij mij ook steeds meer die kant op gaat.. Niet dat ik TH nu vind sucken ofzo, want ik dank ook nogsteeds mijn leven voor een deel dankzij Spring Nicht, maar ze worden zo commercieel..
    Niet lullig bedoeld, maar dat is even hoe ik er op dit moment tegen aan kijk:$

    Dat begrijp ik ,maar ze zijn nu volwassen dat begrijp je toch?En ze zijn zoo succesvol dat het haast te moeilijk is om normaal te blijven.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Dus:Y)En er is wel meer dat ik niej mag aan dat wijf..En O help volgend school jaar kom ze bij mij op school ze denkt dat we de ''o zo'' goeie vrienden zijn-.-


    Pictures fade away, but memories are forever

    Gheghe.
    Volgens mij is ze nooit echt fan geweest als ik dit hier zo lees. XD
    (A)(A)(A)(A)(A)
    Wat een bitch.
    Niet dat ik haar ken ofzo.. maarja. :P


    AAP

    Mijn beste vriendin is kei lang fan van tokio hotel onger 5 of 4 jaar weet nietmaar wel lang.
    Toen heb ik haar niet meer gesproken een tijdje. Want ze ging met die hardcore mensen om. Had ik een TH shirtje aan komt ze naar me toegelopen: "Waahahaha tokio hotel zijn echt homo's" ik dacht echt bij me zelf? okey????!!! eerst FAN en dan opeens HATER

    een vriendin van mij had dat ook en het is gewoon een potje stoer doen.

    Volgend school jaar komt ze bij mij op school;)
    Tis toch een buitenbeentje..Kijken of ze dan nog wel zo stoer doet.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Moet zeggen, dat het bij mij ook steeds meer die kant op gaat.. Niet dat ik TH nu vind sucken ofzo, want ik dank ook nogsteeds mijn leven voor een deel dankzij Spring Nicht, maar ze worden zo commercieel..
    Niet lullig bedoeld, maar dat is even hoe ik er op dit moment tegen aan kijk:$


    fijn dat iemand anders ze ook veel te commericeel vind!!


    I am an idiot, I move.

    Toen ik nog op de basisschool zat,
    was ik met mn bf fan..
    En zo'n mens die geen fan was, gaf mij altijd posters.
    Fietsen we met zn 3en (geen idee waarheen) zegt ze opeens; ik denk dat ik ook maar tokio hotel fan word.
    Maar ze kende alleen monsoon. :S
    Nouja, nu is ze dus op hyves fan van de anti tokio hotel hyve ofzo..
    dat is pas kansloos. :S


    AAP

    (...)
    Dat begrijp ik ,maar ze zijn nu volwassen dat begrijp je toch?En ze zijn zoo succesvol dat het haast te moeilijk is om normaal te blijven.


    Tuurlijk snap ik dat! Ik vind alleen die Engelse vertalingen zo weinig betekenis hebben:$ Mijn mening, sorry!;)


    I want my bloody cheese now!^^