• Djooi krijgt héél stoute gedachtes, die ze beter niet kan vertellen. Maar daarvoor moet ze wel iets weten.
    Mijn zus heeft rond haar 16e geblowd op school en ze zei dat ze dan opeens kéi goed was in gym.
    Is dat ook zo bij alcohol? Ik bedoel je voelt je wel hyper enzo maar ben je dat dan ook. Als je snapt wat ik bedoel :'D
    - EDIT: Ik heb het niet over mega veel als in ladderzat :'D Eerder als in, een beetje aangeschoten -
    - EDIT2: Nee ik ga niet zat gymmen
    Nee ik ga niet zat gymmen
    Nee ik ga niet zat gymmen
    Nee ik ga niet zat gymmen
    Nee ik ga niet zat gymmen

    Duidelijk?
    Het was alleen een voorbeeld van hyperactiefheidgedoe. -
    - EDIT3: Ik ben wel vaak genoeg zat geweest, maar dan heb ik niet meer door of ik nou hyper of lam ben. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik vind alcohol vies dus ik weet er niks van


    ...

    Van blowen kreeg ik gewoon de slappe lach. En van alcohol ben ik gewoon een lappe pop ofso :'D

    Misschien energy drink?

    Ik word melig van alcohol.. dat is heel erg =3 op zo'n feestje moest ik om alles lachen en even later zat ik midden in die hal waar hetwas op de grond te lachrn en liedjes te zingen x_x


    We can only learn to love by loving.

    Eerlijk gezegt snap ik eigenlijk niet hoe jou zus goed in gym kan worden door blowen, maar dat is misschien een uitzondering. Heel veel vrienden van mij worden dan slap en het is op onderzoek bewezen dat je conditie ook achteruit gaat als je veel blowt ofzoiets x'D

    Hoe dat bij alcohol zit weet ik niet, maar als ik aangeschoten of zat ben dan wordt ik of een beetje slap of hyper x'D

    Ohja, ik weet niet waar jij woont en of ze dat winkeltje daar hebben. Maar hiee in Tilburg heb je zo'n winkeltje wet allemaal eten, drinke en kruiden enzo. Daar is een flesje 1 euro (lijkt net hoestdrank hoe het eruit ziet). Je denkt: "Is dat alles?" maar in dat zitten misschien wel 3,4 of 5 energie blikjes. Ik en mijn vriendin zijn er fucking hyper van geworden x'D


    bla bla bla

    ik denk niet dat het slim is om alcohol op te hebben met gym.. je word er alleen maar vervelend van en straks mag je je nog melden ook..


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    Dunno, I don't drink xD


    A wave can go úp and dòwn, but it always returns..

    Ik drink niets met alcohol.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    JloveTH schreef:
    ik denk niet dat het slim is om alcohol op te hebben met gym.. je word er alleen maar vervelend van en straks mag je je nog melden ook..


    Mee eens
    Ik denk niet dat het slim is op alcohol op te hebben tijdens welke les dan ook o_o


    A wave can go úp and dòwn, but it always returns..

    Door alcohol word ik melig en van blowen word ik vet rustig en het intresseert me dan niet wat er om me heen gebeurt.

    Maar blowen heb ik 1 keer gedaan. Nooit meer dus ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D