• Djooi krijgt héél stoute gedachtes, die ze beter niet kan vertellen. Maar daarvoor moet ze wel iets weten.
    Mijn zus heeft rond haar 16e geblowd op school en ze zei dat ze dan opeens kéi goed was in gym.
    Is dat ook zo bij alcohol? Ik bedoel je voelt je wel hyper enzo maar ben je dat dan ook. Als je snapt wat ik bedoel :'D
    - EDIT: Ik heb het niet over mega veel als in ladderzat :'D Eerder als in, een beetje aangeschoten -
    - EDIT2: Nee ik ga niet zat gymmen
    Nee ik ga niet zat gymmen
    Nee ik ga niet zat gymmen
    Nee ik ga niet zat gymmen
    Nee ik ga niet zat gymmen

    Duidelijk?
    Het was alleen een voorbeeld van hyperactiefheidgedoe. -
    - EDIT3: Ik ben wel vaak genoeg zat geweest, maar dan heb ik niet meer door of ik nou hyper of lam ben. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Van wiet worden je longen niet zwart, het is beter dan roken voor je, dat is wetenschappelijk bewezen.

    Really? O.O
    - Gaat joint draaien -
    Is spacecake ook gezonder dan gewone cake? :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    LizesBIATCH schreef:
    Dude hoe energygevoelig zijn jullie 0.0
    Ik ben er immuum voor geworden :'D


    Ja echt x'D Ik had zo'n groot blik en een kleintje, en ik was om half 2 echt wel heel moe


    Your make-up is terrible

    LizesBIATCH schreef:
    (...)
    Really? O.O
    - Gaat joint draaien -
    Is spacecake ook gezonder dan gewone cake? :Y)


    Dat weet ik niet >< Het is wel opruimend voor je geest en beter dan een joint x]


    Your make-up is terrible

    Alcohol niet nee. Volgens mij word je dan juist draaierig fzo.. Maar drugs klopt. Iemand die ik ken, blowde ook voor zijn scheikunde pw's en daar haalde die allemaal 8'en voor... Verleidelijk, maar toch maar niet ;'D

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Ja echt x'D Ik had zo'n groot blik en een kleintje, en ik was om half 2 echt wel heel moe

    2 halveliterblikken van extra sterk energydrank en nog wat golden power er achteraan, voelde me iets drukker maar verder niet veel :'D
    Een vriendin van mij is zo hyper dat ze van energy rustig word :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Dat weet ik niet >< Het is wel opruimend voor je geest en beter dan een joint x]


    That's why ik liever blow dan rook.
    En spacecake is in principe wel beter. Er zitten minder caloriën in omdat de hasj/wiet (I prefer hasj) die erin zit planten zijn, natuurlijke producten. Maar het is maar hoe je het bekijkt.
    In hoeverre drugs gezond is is blowen beter dan roken en spacecake gezonder dan gewone cake.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Solemn schreef:
    Alcohol niet nee. Volgens mij word je dan juist draaierig fzo.. Maar drugs klopt. Iemand die ik ken, blowde ook voor zijn scheikunde pw's en daar haalde die allemaal 8'en voor... Verleidelijk, maar toch maar niet ;'D


    Mwaah een vriendin van me had geblowd voor een Engels PTA ze zag alle woorden voor d'r. Ze had een 8.7


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Drugs en alcohol hebben op iedereen een andere uitwerking. De meeste mensen worden juist heel ontspannen/loom, maar andere worden juist ook heel hyperactief. Waar dat precies vanaf hangt weet ik neit precies. Maar ik ga nu dus niet zeggen:'Probeer het uit zou ik zeggen.' Wat ik normaal wel zou zeggen maar in dit geval niet, haha :Y). Zowieso als je ooit al aan die zooi begint, zorg dan dat er iemand in de buurt is die wel nuchter is en blijft, voor het geval er iets mis mocht gaan. Ongelukken zitten in een klein hoekje, en dan al helemaal.
    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb nog nooit een druppel acohol gedrongken of gegeten (het zit ook wel een door eten) (cool)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nja, toen ik alcohol ophad met gym ging het wel beter. x'D. Maar van roken krijg je juist een slechtere conditie.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Waarom probeer je het niet uit? En dan zeg je me het resultaat, dan ga ik ook 'aangeschoten' gymmen. :'D


    You move me ......... Kurt

    Nee, dit kan niet, je bent je evenwichtsgevoel kwijt...

    Jer krijgt er niet egt energie van je word heel hinderlijk melig en kan niet meer recht lopen dus ik denk niet dat je daardoor beter kan gymen (N)


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    AngelXWings schreef:
    idunno drink niet.....

    Eigenlijk denk ik van niet.
    Als je alcohol drinkt en je klop krijgt kan je wel fluiten naar goede gym.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson