• Haay

    ik wil graag een piercing in mijn rechteronderlip
    maar ik mag het eigelijk niet
    dus kwam ik op het idee
    om zelf te doen maar het doet zeer
    weet er iemand nog een maniertje
    Ofzo??
    of hoe het minder pijn doet??


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Doede, gewoon wachten. Als je het zelf zet doet het meer pijn. En je hebt grote kans dat je ouders 'm eruit trekken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oke ik ga niet doen want ik word bang van jullie antwoorden
    Ik zal wel wachten en heel lief naar al mijn mama's en papa's luisteren hier op Q.

    X.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Dat zou ik echt niet doen, hoor.
    Je kunt er allemaal infecties van krijgen.


    ok

    ik heb myn septum gezet met n gewone naald
    ma die is ondertusse terug uit
    en ik ga proffetione piercer naalde bestelle en het terug doen
    & by n piercer gaat t vlugger
    ma als je t zelf doe kan je tussenin stoppe :)
    & n vriendin van mijn heeft snakebite monroe tong navel en septum zelf gezet


    Live every day like it's your last

    JoJudicious schreef:
    Zoals je al zegt; Het is mijn eigen mening. En die mag ik uiten ook. En weet je wat, dat zijn niet eens domme reacties. Dat jij een eigen piercing wilt zetten, dat noem ik nou dom. Denk nou eens goed na, man. ><

    je kunt hem ook iets minder bot uiten. beetje subtiel misschien ? het komt een beetje gemeen over.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    je moet zelf weten, je ziet van zelf de gevolgen of ze goed zijn of slecht. ;) Meer zeg ik niet ;)


    Some angels have no wings.

    Ik zou het niet zelf doen, dat komt nooit goed ;o


    Happiness hit her like a train on a track

    Trafficlight schreef:
    (...)
    je kunt hem ook iets minder bot uiten. beetje subtiel misschien ? het komt een beetje gemeen over.

    Die reactie kwam van 14 mei en dan maak jij je er nog druk om? Time changed, People changed. --'

    [ bericht aangepast op 15 aug 2009 - 15:39 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Beter van niet. Ik mag hem ook nog niet. [/14 jaar] Waarschijnlijk op mijn vijftiende. Gewoon wachten. Straks gaat het ontsteken of weet ik wat en dan heb je een groot probleem. Plus je ouders zien het dus waarschijnlijk zou je hem er toch uit moeten halen.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    niet je piering zelf zetten. mijn vriendin heeft een eigen lippiercing gepiercd, en ze moest hem er na 2 weken uithalen door een enorme infectie aan dr lip. ze heeft nu een hele grote litteken (lijkt wel een muggebeet)

    ik weet niet hoe het voelt, ik heb hem laten piercen, en dat deed geen pijn.

    succes! (ll)


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Mijn vriendin heeft het laatst gedaan, ik vind het er gaaf uitzien. Maar serieus, lijkt me nogal eng om dat zelf te doen, dus doe maar niet lieverd!^^


    -

    ik ken iemand die het ook zelf heeft gedaan. en haar ist wel gelukt.. maar je moet het wel heeel goed schoonmaken. en weten waar je mee bezig bent. want als het misgaat ben je de lul


    Love is the movement <3

    Heb jij een rechter en een linker onderlip dan? : D -hahaha- En niet doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Zelf doen,, is het slechtste..

    Ik heb het bij Body-Metals gedaan mijn Piercings,, das in Sint-Niklaas.
    Kvin het daar echt de Beste, je word de helft verdoofd in je lip door een product.
    Dan val de Pijn echt wel heel goed mee!

    http://www.bodymetals.be/


    You'll be screaming it later..&#9734;

    heb geen idee of het pijn doet maar ik zal het niet zelf doen want er kunnen infectie's komen ;) en dat wil je niet