• Bericht:

    Dit is dus voor ieder levend wezen.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    AngelXWings schreef:
    (...)
    dan heb je pech(puh)

    discussie geslote

    Ik ben niet overgehaald. (puh) -handjesindrzij-


    blame the bully.

    Willom schreef:
    (...)
    Ik ben niet overgehaald. (puh) -handjesindrzij-

    wie zegt dat dat moet (puh)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    wie zegt dat dat moet (puh)

    Dat is het punt van discuseren. (puh) -metkwijlspetters-


    blame the bully.

    Willom schreef:
    (...)
    Dan snap ik het nog steeds niet. Ik vind het nog steeds maar raar.
    weet je wat genegenheid is?

    zoja meschien gaat het daar wel over. ik bedoel een mens kan niet zonder liefde of genegenheid!


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)weet je wat genegenheid is?

    zoja meschien gaat het daar wel over. ik bedoel een mens kan niet zonder liefde of genegenheid!

    Je kán niet van iedereen houden, of genegenheid voor íedereen tonen. Dat is bullshit.


    blame the bully.

    Juuuuuiist
    -gag-


    The economy is suffering, let it DIE!

    Willom schreef:
    (...)
    Je kán niet van iedereen houden, of genegenheid voor íedereen tonen. Dat is bullshit.

    dat weet je niet ik voel voor iedereen die ik ken genegenheid ook de mensjes hier(op 1 fam naa dan maar dat is een ander verhaal).

    en zij wilt ons meschien wel een hard onder de riem steken.ze wilt gewoon aardig en lief doen want sommige mensen zijn wel zo


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    dat weet je niet ik voel voor iedereen die ik ken genegenheid ook de mensjes hier(op 1 fam naa dan maar dat is een ander verhaal).

    en zij wilt ons meschien wel een hard onder de riem steken.ze wilt gewoon aardig en lief doen want sommige mensen zijn wel zo

    Terwijl ze eerst nog vond dat iedereen zo kut tegen dr deed? Waarom zou je dan ineens lief gaan doen? Blijkbaar is dit gewoon een verschil tussen haar en mij, maar ik noem dat slaimun. n_n


    blame the bully.

    Willom schreef:
    (...)
    Terwijl ze eerst nog vond dat iedereen zo kut tegen dr deed? Waarom zou je dan ineens lief gaan doen? Blijkbaar is dit gewoon een verschil tussen haar en mij, maar ik noem dat slaimun. n_n

    ik vind het ook vreemd dat ze eerts iedereen kut vind en dan dit doet(als het zo si ik weet dat namelijk niet).
    maar dan kan ze nog genegenheid voelen.
    ik zech zo vaak dat ik iemand kut vind maar als er dan iets met hem/maar is vind ik het ook erg en dat is gfenegenheid(altans dat bedoel ik er mee).


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    ik vind het ook vreemd dat ze eerts iedereen kut vind en dan dit doet(als het zo si ik weet dat namelijk niet).
    maar dan kan ze nog genegenheid voelen.
    ik zech zo vaak dat ik iemand kut vind maar als er dan iets met hem/maar is vind ik het ook erg en dat is gfenegenheid(altans dat bedoel ik er mee).

    Oké, dus je snapt een beetje mijn punt nu? I like that. :] Maar als het om genegenheid gaat omdat er iets met iemand is, lijkt me dat je het topic op iemand richt, want nu is de hele wereld emo. ö


    blame the bully.

    Willom schreef:
    (...)
    Oké, dus je snapt een beetje mijn punt nu? I like that. :] Maar als het om genegenheid gaat omdat er iets met iemand is, lijkt me dat je het topic op iemand richt, want nu is de hele wereld emo. ö

    niet perse dat er iets met iemand is dat zei ik om mijn punt duidelijker te maken

    waarom is de hele wereld emo


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    XamaranthX schreef:
    (...)
    niet perse dat er iets met iemand is dat zei ik om mijn punt duidelijker te maken

    waarom is de hele wereld emo

    Omdat dit topic voor ieder levend wezen is bedoelt. En ik stop met discuseren want wij worden het toch niet met elkaar eens. :'D


    blame the bully.

    Mhoeha, lief.


    -

    Oke?


    I don't need words to feel those lips.