• Hello.
    Ik kom net terug van de avondvierdaagse mijn broertje en zusje binnenhalen. Nou het regende zo hard! Ik heb een half uur gewacht en serieus ik was tot op mijn onderbroek nat o.o' Vreselijk! En ik ben helemaal verkleumd.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Woow. Dat is niet echt leuk. Haat aan regen.

    das zoo k*t!

    Hahaha echt wel nu helemaal krullend haar uitgelopen make-up.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb de stortbui ook gezien,maar ik zat lekker binnen in mijn zetel,warm en droog ^^


    everybody needs a song.

    Mijn zwarte skinny leek net op een Zwarte leren legging.
    Doordat het zo hard regende... T^T

    Ik heb het live gevolgd door de glazen deur ^^
    Maar je broertje en zusje, zijn die dan niet nog erger doorweekt? =O


    Your make-up is terrible

    Ik heb een paraplu. ;D


    It even took me by surprise

    TeddyMurder schreef:
    Ik heb het live gevolgd door de glazen deur ^^
    Maar je broertje en zusje, zijn die dan niet nog erger doorweekt? =O

    Ook wel ja, haha maar hun onderbroek was niet nat en een paraplu hielp niets o.o'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat is nog niks. Vorig jaar hadden wij een honderd jarige in ons dorp. Dus wij moesten op een zaterdag--' met school(was een rare school maarjax'D) naar de kerk. Wij stonden een UUR in de gietende regen,-zonder paraplu of iets-, met rozen en tekeningen. Toen ze eigenlijk voorbij liep, pakte ze de rozen aan, verscheurde de toch al door de regen doorwekte tekeningen én liep als toppunt zónder enig bedankje door! Dát was pas kut. En ja we waren allemaal pissig. -ik doe nu dus écht nooit meer zo iets voor oude mensen!!!-

    Maarja, veel succes met jezelf af te drogen=)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik heb zoiets levend meegemaakt toen ik naar huis fietste =='


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    BrokenQueen schreef:
    Dat is nog niks. Vorig jaar hadden wij een honderd jarige in ons dorp. Dus wij moesten op een zaterdag--' met school(was een rare school maarjax'D) naar de kerk. Wij stonden een UUR in de gietende regen,-zonder paraplu of iets-, met rozen en tekeningen. Toen ze eigenlijk voorbij liep, pakte ze de rozen aan, verscheurde de toch al door de regen doorwekte tekeningen én liep als toppunt zónder enig bedankje door! Dát was pas kut. En ja we waren allemaal pissig. -ik doe nu dus écht nooit meer zo iets voor oude mensen!!!-

    Maarja, veel succes met jezelf af te drogen=)

    xX

    100 jaar maar?:'P Phoe mijn gemeente was er vorig jaar 1000 :'D.
    Maar toen was het lekker droog ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    BrokenQueen schreef:
    Dat is nog niks. Vorig jaar hadden wij een honderd jarige in ons dorp. Dus wij moesten op een zaterdag--' met school(was een rare school maarjax'D) naar de kerk. Wij stonden een UUR in de gietende regen,-zonder paraplu of iets-, met rozen en tekeningen. Toen ze eigenlijk voorbij liep, pakte ze de rozen aan, verscheurde de toch al door de regen doorwekte tekeningen én liep als toppunt zónder enig bedankje door! Dát was pas kut. En ja we waren allemaal pissig. -ik doe nu dus écht nooit meer zo iets voor oude mensen!!!-

    Maarja, veel succes met jezelf af te drogen=)

    xX

    Awh vet kut o.o'
    Bedankt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Had ik ook. Ik was drijfnat. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    rol jezelf in een deken. :'d


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    vandaag hou ik vn regen =D
    want dankzij de regen viel mn gymles uit =D
    maar voor de rest haat ik het><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.