• Oké ik snap dit niet!

    Ik had net ruzie met mijn vader omdat ik iets niet snapte wat hij bedoelde, hij flipte hem helemaal, begon me weer uit te schelden en ik ben maar naar boven gegaan.

    We hebben best vaak ruzie omdat hij echt niks kan hebben en dan begint die je helemaal op je te schelden etc.
    Ik kan daar echt niet tegen en begin dan vaak al snel te huilen en terug te trekken naar mijn kamer en dan een uur later komt mijn vader, niet om sorry te zeggen maar om te zeggen dat die zich de volgende keer wel inhoud...
    En dat heb ik nu al zo'n 1000 keer gehoord en elke keer lijkt het wel erger te worden!

    Soms probeert die het dan ook meteen goed te maken door iets te kopen voor mij en dan denkt die dat alles vergeten en vergeven is...

    Mijn ouders hebben ook best wel vaak ruzie, zowiezo wel 2 tot 3 keer per week meestal.
    En al vanaf kleins af aan ben ik dan zo bang dat mijn ouders gaan scheiden want die ruzies lopen soms echt zo erg uit de hand!

    En mijn vader werkt in een bakkerij en daar moet die soms ook avond diensten draaien dus ik zie hem al weinig.
    Als hij avond dienst heeft komt die terug als ik op school zit en als ik thuis kom ligt hij te slapen.
    Of als hij dag dienst heeft dan is die overdag op de bakkerij zie ik hem met het avond eten even en daarna ligt die weer op bed.

    En nu net las ik zijn Wie Wat Waar op Hyves...
    En daar stond:

    uit elkaar... @ thuis

    Like WTF?! =S
    Ik snap er echt niks van en als ik hem vraag geeft hij toch geen antwoord!

    Ik vind het echt vaag en moest het gewoon even kwijt...


    dream, dare, fly!

    Da's kut
    maar ik zou er rustig eens met je vader over praten of hem dit laten lezen of vraag aan z'n collega's of die iets weten ofzo
    Sterkte


    Why don't you break my heart

    Vraag het aan je moeder, is het eerste wat in me opkomt?
    En, als ik die www van Hyves zo lees, zou ik denken dat ze uit elkaar zijn..
    Maar dit is wat ik denk ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    En nu net las ik zijn Wie Wat Waar op Hyves...

    En daar stond:



    uit elkaar... @ thuis


    Dat snap ik niet.
    Las je het op je vader zijn hyves of wat?
    Maar anyway, veel sterkte (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Instinctive schreef:
    (...)

    Dat snap ik niet.
    Las je het op je vader zijn hyves of wat?
    Maar anyway, veel sterkte (:


    Ja op mijn vader's hyves
    Hij zat beneden op de laptop ik op mijn kamer op mijn laptop en toen keek ik op hyves en toen stond er dat als zijn WWW =S


    dream, dare, fly!

    wtf oO uit elkaar? sgat ik hoop voor je dat het neits ergs is.. oO

    DutchAngel schreef:
    Da's kut
    maar ik zou er rustig eens met je vader over praten of hem dit laten lezen of vraag aan z'n collega's of die iets weten ofzo
    Sterkte

    Ik heb nogsteeds niks van ze gehoord, wel vind ik dat er hier echt een enorme kutsfeer hangt!
    Ze zeggen amper wat tegen elkaar en als ze wat zeggen komt het er chagarijnig uit...

    Ik durf het niet aan mijn vader te vragen want dan zegt die: zit jij mijn Hyves in de gaten te houden ofzo?!

    En ik durf het mijn mam ook niet te vragen want straks weet zij van niks en krijgen ze weer ruzie...

    *zucht* ouders... --'


    dream, dare, fly!

    Ten 1e: Je moet niet bang zijn voor dat ze uit elkaar gaan. Bij mij heeft het in ieder geval veel goed gedaan. De spanning in huis ligt minder hoog, en je komt heel erg tot rust wanneer je ouders niet meer elke week ruzie hebben, en bij mij is mijn vader daarna heel erg verandert.
    Ten 2e: Als je vader niks wil zeggen, kun je natuurlijk altijd naar je moeder. En als je het er eindelijk misschien een keer met hem over hebt dan kun je misschien ook even tot het punt komen dat hij het wel op hyves zet en niet aan haar verteld, misschien ziet hij dan in dat dat nogal vreemd is. Ik weet niet hoe het is om een echt gesprek te voeren met een vader, maar hopelijk kan dat bij jou thuis dan wel.


    Als je maar een ananas hebt..

    probeer eens te praten met je moeder ofzo, maar er dan heel voorzichtig over beginnen, bijv dat je het vervelend vindt dat je pa iedere keer zo doet tegen je ofzo, en niet al te veel stressen en er over nadenken, want dan krijg je de wildste ideeën die soms helemaal niet blijken te kloppen achteraf!

    sterkte!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ANNExROCKT schreef:
    Ik durf het niet aan mijn vader te vragen want dan zegt die: zit jij mijn Hyves in de gaten te houden ofzo?!

    Hyves dient toch om bekeken te worden. Dat is niet in de gaten houden, dat is 'eens gaan kijken naar je vaders hyve'. Ik zou het hen gewoon vragen, dan ben je van je ongerustheid en onzekerheid van af. Maar zeg mss niet van'ik heb op je hyves gzien dat..' maar vraag hen mss of er wat aan de hand is, en of ze van plan zijn uit elkaar te gaan. Je moet echt niet blijven rondlopen met die onzekerheid. Succes en sterkte!<3

    Hmm, praat er toch met je vader over.
    Dat kan ook positief uitdraaien en weet je tenminste hoe het staat.
    Als je vader ook nog maar iets wat respect voor je heeft zal hij je niet beginnen afblaffen maar het uitleggen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    okey dit is wel erg.. en ik begrijp wel dat je het niet snapt.. zou ik ook doen...
    ik zou je graag willen helpen, maar ik heb echt geen idee hoe.. sry daarvoor.. maar ik denk dat het enigste wat je nu kan doen, praten is...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    raar...
    ik zou het wel aan hem vragen, halooho, als hij niet wil dat je het leest moet hij het niet op z'n hyves zetten.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Dat precies heb ik ook ! [ geen goed nederland whatever]

    maar miss is dat vna hyves miss al heel oud ?
    ik zou ht tog wel gaan vrage hoorik bedoel , Hallo! hyves, zo'n beetjehalf nederland zit op hyves en kan dat zien, als hij niet wou dat jij dat las had hij dat daar ook niet neergezet. xd


    don't Worry...Be gay.

    Geke schreef:
    raar...
    ik zou het wel aan hem vragen, halooho, als hij niet wil dat je het leest moet hij het niet op z'n hyves zetten.

    Ja dat dus (:


    don't Worry...Be gay.