• Hoi allemaal,

    Weten jullie soms waar ik een winkel-gezocht-topic mag plaatsen?

    Groetjes AnkeWeasley


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Je mag dat bij Lifestyle plaatsen. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Volgens mij bedoel je een forum in je titel. Één ding als dit is een topic, en de afzonderlijke plaatsen waar je topics opent zijn forums. ^^
    OT: Dat hangt af van het soort winkel dat je zoekt, denk ik. Als het om kleren gaat, zou ik het onder lifestyle zetten, maar als je bijvoorbeeld op zoek bent naar een plaats om films te kopen, past dat waarschijnlijk beter onder multimedia.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Volgens mij bedoel je een forum in je titel. Één ding als dit is een topic, en de afzonderlijke plaatsen waar je topics opent zijn forums. ^^
    OT: Dat hangt af van het soort winkel dat je zoekt, denk ik. Als het om kleren gaat, zou ik het onder lifestyle zetten, maar als je bijvoorbeeld op zoek bent naar een plaats om films te kopen, past dat waarschijnlijk beter onder multimedia.


    En posters?


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    AnkeWeasley schreef:
    (...)

    En posters?

    Een poster is iemand die berichten op het forum post. Ik ben bijvoorbeeld een poster, net als jij. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Een poster is iemand die berichten op het forum post. Ik ben bijvoorbeeld een poster, net als jij. :3


    Ik bedoelde zo'n grote foto dat je op de muur hangt

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:03 ]


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    AnkeWeasley schreef:
    (...)

    Ik bedoelde zo'n grote foto dat je op de muur hangt

    Oké, dat is best wel een fail van mij, haha. :'D

    Ik denk dat dat bij Celebrities of Films hoort, tenzij je posterwinkels bedoelt, dan moet het bij Lifestyle volgens mij. En anders zie je het wel als een mod het toch verplaatst.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 18:14 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oké bedankt


    'If you think this has a happy ending; you haven't been paying attention,' Ramsay Bolton GOT

    Afgehandeld -> Slotje.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."