• 16 juli 1986. Amper een eeuw na de beroemde Dracula, gaat er weer een bericht rond over vampieren. Het is de tweede keer dat het kleine stadje Forks erdoor geteisterd wordt. De bewoners blijven binnen, kinderen gaan bijna niet meer naar school en kruisen verschijnen overal. Elisabeth en haar familie wonen er ook, maar geloven niet zo in de oude mythes. Elisabeth blijft doen waar ze zin in heeft, totdat ze op een dag een onaangename kennismaken heeft met Edward. Een van de agressieve vamiers uit het dorp.

    Dit is dus het ideetje. Het is dus een klein beetje gebaseerd op twilight, maar het begin en het verloop van het verhaal is heel anders. Edward Cullen is een moordende vampier en meer kan ik niet zeggen. Ik moet zelf nog heel wat uitdokteren ^^ Maar ik heb een titel nodig!
    Titel?
    Doen/Niet?

    Dankje =) x'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    the dork side od forks
    of zo
    k weet het ni maar ik vind het verhaal wel een leuk idee

    the vampire mythe

    weetikveel xd

    ik wil wel graag weten wanneer de 1e er is! ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    And it starts all over again

    Just when you thought it has all ended...

    The return of the vampire
    [OMG dat lijkt op de titel van zo een melige horrorfilm HAHA]

    ja dit zijn er een paar, je ziet maar of je ze leuk vind ;)
    ik vind je idee in ieder geval leuk!
    & zeg je tegen me wanneer het eerste deel er is?? (A)

    LiseeXBill schreef:
    And it starts all over again
    Just when you thought it has all ended...
    The return of the vampire
    [OMG dat lijkt op de titel van zo een melige horrorfilm HAHA]
    ja dit zijn er een paar, je ziet maar of je ze leuk vind ;)
    ik vind je idee in ieder geval leuk!
    & zeg je tegen me wanneer het eerste deel er is?? (A)

    Ik laat het je weten ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    I Don't Believe In Mythes


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker