• Hey ik ziet met een probleen : er is en meisje in op mijn school die ik haat ik heb haar vrienden op fb we vinde alebee 1D leuk en we hebben veel gemeen we houden ook van littel mix enzo... en ze stuurt vaak fotos van hun en dan denk ik 'nee he we heben de zelfde idol dat vindt ik zoo stom' :( egelijk is mijn probleem dat ik en mijn 'enemy' dezelfde idols hebben darom ben ik verdrietig ik bedoel mijn vrienden vinde anderen dinge leuk maar ik heb dezelfde idol met haar?! Ik weet niet warom maar daar ziet ik mee wat denke jullie moet ik en andere idol hebben of haar ontvolgeb op fb?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Life's a bitch so am i

    Dus omdat je het zelfde idool hebt moet je elkaar aardig vinden?
    Of omdat jullie het zelfde idool hebben is dat een groot probleem, ik bedoel zolang jullie geen last van elkaar hebben zie ik geen probleem.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Haha, ik ken het, de jaloezie omdat zij hun van je zou "afpakken" xp.
    Je moet je er volgens mij maar gewoon overheen zetten, welk idool je ook hebt, er zullen altijd duizenden en miljoenen anderen zijn die hetzelfde idool hebben.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik snap het probleem niet heel erg, maar ik kan alleen maar zeggen dat je je eroverheen moet zetten. Waarschijnlijk vinden heel veel anderen hem/haar/hun ook heel geweldig en die zal je ook allemaal niet mogen. :')


    wat was dit ookalweer

    DAWSONS schreef:
    Ik snap het probleem niet heel erg, maar ik kan alleen maar zeggen dat je je eroverheen moet zetten. Waarschijnlijk vinden heel veel anderen hem/haar/hun ook heel geweldig en die zal je ook allemaal niet mogen. :')


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Aaaargh, Nederlands

    Ik snap niet dat je haar als een "enemy" beschouwt omdat jullie dezelfde idolen hebben? Ik raak hier bijvoorbeeld juist bevriend met mensen doordat we dezelfde muzieksmaak hebben (ja Xanthe, ik kijk naar jou (cat)). Is het niet juist heel erg leuk dat jullie nu samen kunnen fangirlen op jullie idolen? Of is ze gewoon in het algemeen iemand die je niet zo heel erg mag en kun je er niet tegen dat zij fan is van dezelfde mensen als jij? Want dat is nu eenmaal zo, vrees ik. Er zijn miljoenen mensen van over de hele wereld die net als jij fan zijn van One Direction en dat betekent ook dat er misschien heel vervelende mensen tussen zitten, maar maakt dat echt zoveel uit dan?

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 12:42 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom heb je sowieso iemand die je haat op Facebook?


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Lester schreef:
    Haha, ik ken het, de jaloezie omdat zij hun van je zou "afpakken" xp.
    Je moet je er volgens mij maar gewoon overheen zetten, welk idool je ook hebt, er zullen altijd duizenden en miljoenen anderen zijn die hetzelfde idool hebben.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Waarom maak je hier zo´n probleem van?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik snap het probleem niet. Maar wat ik nog minder snap: waarom heb je haar op Facebook als je haar haat?

    Waarom isze je "enemy" als jullie zo veel gemeen hebben?


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Sorry, maar ik vind je gedrag heel kinderachtig.
    Miljoenen tienermeisjes zijn fan van 1D en Little Mix en je kan niet iedereen meteen superlief vinden. Laat haar lekker haar gang gaan, er is geen reden om je zo te gedragen. En als je je zo aan haar ergert, moet je dat niet verergeren door haar op Facebook te blijven volgen. Of je zet al je jaloezie (die in feite om niks draait, wees eerlijk) opzij, liket haar posts en wordt misschien wel een goede vriendin met dezelfde interesses.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2014 - 15:57 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ben ik de enige die hieraan dacht?


    MrsSheen schreef:
    Ben ik de enige die hieraan dacht?



    Phineas & Feeeeerb

    Nope. c:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zou jezelf even controleren op je spelling hier

    Als je het zo erg vindt verwijder je haar toch gewoon op facebook en negeer je haar.


    Firm believer of all that is magic

    MrsSheen schreef:
    Ben ik de enige die hieraan dacht?




    xD


    Not all those who wander are lost.

    Check je spelling, alsjeblieft.

    Ik zie het probleem niet. Ten eerste: Als je haar niet mag, waarom heb je haar dan op facebook?
    En verder waarom zou je haar niet mogen? Als jullie dezelfde interesses delen, valt ze misschien toch wel mee. Probeer haar eens te leren kennen, of trek je gewoon niets van haar aan en doe gewoon je eigen ding. Hoef je ook niet meer over haar te klagen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •