• Super meilge quiz, over jou(anniek). Je bent in frankrijk en daar is th ook. Je vader wilt niet dat je met ze omgaat. Je vader merkt dat, en slaat je. Op een dag gaat Tom met je mee naar de hotel kamer, omdat hij weet dat je anders weer geslagen wordt. Daar slaat je vader Tom, in plaats van jou..

    Nu heb ik geen zin om verder te lullen, want als je de quiz maakt merk je dat vanzelf..

    xx lena

    ps. DUS, DOE TOM, HERE I COME!!!!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik heb ze allemaal gedaan ga zo door(Y)

    Ik heb ze ook allemaal gdn, ze zijn Geslaagd!! xD
    Nene kvin ze echt goed
    Xx(H)


    everybody needs a song.

    DEEL 10 IS AF!!!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    tom here i come to kill u x'] {PUHHH!} komt toch allemaal door fans dat ik hem wil kille ;D


    Ѽ MROAR.

    Deel 22 is af!



    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    omg, shmouet waarom klikte ten op die topic? achja whatever, kwil gewoon even zeggn datk em meteen ga doen !

    Ey, deel 29 is af!!


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    volgens mij heb ik m al een keer gedaan voor een deel, en vond ik m toen wel goed ^^ ik ga m weer eens doen :D


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ok ik weet het zeker :D:D:D:D ik had ze eerst tot 15 gedaan (*bedankt voor deze nutteloze informatie '-_-*) maar waarom ik ermee gestopt ben weet ik ook niet '-_- maar ze zijn echt SUPER GOED!!!! :D:D:D ik moet dalijk weg, dus ik kan ze niet allemaal doen, maar dat doe ik nog wel een keer ^^

    mensen doe deze quizjes :D:D:D:D


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    hij is tot 34 af:)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?