• Ik zou heel graag iets willen kopen online voor mijn papa zijn verjaardag. Het probleem is dat dit alleen met Visa gaat en ik deze niet heb. Mijn vader heeft er wel één, maar ik weet uit ervaring dat hij hiervan een brief krijgt wat er van zijn visa kaart is gegaan en aan wat het gespendeerd is. Is er misschien een manier waarop ik kan voorkomen dat dit op de brief komt? De andere betaalmogelijkheden heb ik helaas ook niet (PayPal..)


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    PayPal is heel makkelijk aan te maken als je een eigen rekening hebt (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zou PayPal aanmaken, dat gaat vrij gemakkelijk. Er is helaas geen manier om te voorkomen dat die afschrijving op zijn rekening komt te staan. Plus, bij een VISA kaart heb je soms inloggegevens nodig (onder andere een wachtwoord) dus is het nog maar de vraag of je alleen met de kaart kan betalen.


    PayPal is makkelijk en veilig. Dat zou ik aanmaken als ik jou was.


    26 - 02 - '16

    Ik heb zelf een creditcard en ik krijg ook vrij gedetailleerd de rekening binnen iedere maand. Via de app zie ik zelfs direct wat er af is gegaan.

    PayPal is inderdaad een beter idee. Het is gratis, naast de 2 ct of zo die je in eerste instantie moet overmaken om je rekeningnummer te bevestigen. Daarbij kun je ook instellen dat ze niet automatisch geld van je rekening afschrijven, maar je alleen met het tegoed dat je erop stort kan betalen. Zo heb je een soort online portemonnee waarmee je bij veel online webshops kunt betalen.

    (Oh en tevens is het ook veilig, ja. Als er iets mis is met het pakketje kun je vaak aankloppen bij PayPal en regelen zij het voor je)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2018 - 12:39 ]


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik snap eigenlijk niet veel van het hele PayPal gebeuren. Mijn kredietkaart lijkt er niet voor geschikt.


    Years of love have been forgot. In the hatred of a minute. - Edgar Allan Poe

    Veins schreef:
    Ik snap eigenlijk niet veel van het hele PayPal gebeuren. Mijn kredietkaart lijkt er niet voor geschikt.


    Heb je een kredietkaart of een debietkaart? Laatste is een gewone bankpas waarmee je pint. Kredietkaart is zo een waarmee de bank vooruit betaalt en je aan het einde van de maand die rekening in een keer moet betalen.

    PayPal moet je in ieder geval aan je rekening koppelen dmv je IBAN en zo, niet via je pas.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Ik mag van m'n ouders geen PayPal maar het is zoveel gemakkelijker om mee te betalen, ook bij buitenlandse websites!

    En het aanmaken is best gemakkelijk :) ze schrijven het bedrag meestal na 2 werkdagen van je rekening af


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Oeps, dubbelpost

    [ bericht aangepast op 3 juni 2018 - 9:46 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    PayPal is erg handig ja, als je in Nederland woont. Want als je in België woont en dus een Belgische pinpas hebt, kun je deze NIET aan je rekening koppelen. Zij moeten, als ze gebruik willen maken van een PayPal rekening, op de ouderwetse manier geld overboeken naar PayPal wat dus 24 uur duurt voordat het op hun PayPal rekening staat. (Terwijl in Nederland je met iDeal kunt uploaden en het binnen 5 seconden op de rekening staat). Ik weet dit van een goede vriendin van mij uit België die dit ook wilde, maar het ging dus niet zo vlot.

    Heb je geen familielid of vrienden die met Visa kan betalen en dat jij het gewoon terug betaald?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.