• Krijgen jullie vaak complimentjes over je uiterlijk? En wat voor complimentjes.?

    Bij mij gaat het meestal om me naam, dat hij apart en leuk is ^^ en me ogen, want die zijn groot en licht blauw en ik doe altijd smoke-eyes en dan schijnt het mooi te zijn |: was 14 Juni ook.. ik zei hoe ik heette en het eerste dat ik hoorde was ;' Hoe..? , Oooogh vet..! , Zeg nog es!..' best irritant..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Mooi haar -_-' en dat het altijd perfect zit... NOT

    mijn haar suckt egt ! het is een soort van blond, maar dan iets bruinachtigs erin, wat hatelijk is ! en het is helemaal stijl !
    maar als ik het laat krullen, dan is het alsof het ontplofd is e nde dag erna ligt het opnieuw plat :P
    en ik heb het laten knippen, zoals Hayley van Paramore, en nu is het egt HELEMAAL lelijk!
    HElp? (A)

    + mijn ogen,, groen-blauw :P die vind ik wel mooi :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    nie egt x] of anders om me krullen(krul)..
    xx.

    bij mij zeggen ze dat ik mooie ogen heb, en verdr niet zo speciaal...


    Veni, Bibi, Vomui

    bij mij zeggen sommige vriendinnen van me dat ik tommieogen(mooie ogen dus) heb en andere denken dan bill ogen(ook mooi) er zijn zelf 2 mensen die van een foto van mij dachten dat het bill was :S


    Today was a fairytale.

    Bij mij meestal als ik complimentjes krijg zijn ze van mn moeder 0.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)

    Heel veel ineens hé?
    ik doe lekker paars. ik ben orgineel.


    Niet waar, ik heb ook paars :P Sinds wanneer heb jij? Ik sinds 5 weken ofzo.

    Maar van mij zeggen ze dat ik er veel ouder uitzie dan ik echt ben..

    meest over me oge en me rose haar xD ook wel vaak over da ik me ogen mooi opgemaakt heb (cool)

    Ik om mijn haren x)
    "s morgns, als ik op school aankom met mijn fiets, ligt het nog steeds goed (A)
    &'nd ik doe er gn gel/lak in Ö alln héél af en toe Mousse, maar nooit voor school =)
    &'nd soms ook wl dat ik mooi ben fso Ö *ben ik dus niet x)*
    &'nd vn die vrachtwagenchauffeur &'nd stadswerkers x) Dat we mooi zyn 'nso x)
    omg .. nu ik erover nadenk .. die gastn zy debiel x)
    xx


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    hoe heet je dan xD


    Crack a bottle